Hallo,
Ik kan ineens mijn computer niet meer opgestart krijgen omdat ik de mededeling krijg dat mijn wachtwoord onjuist is.
Ik heb inmiddels ook al een nieuw wachtwoord aangemaakt voor mijn account maar ook dat heeft niet geholpen.
Nou hoop ik dat er hier iemand is die mij kan helpen want ik kan nu helemaal niks meer doen, alvast heel erg bedankt.
Groetjes Patricia.
2
Hallo en welkom op het forum,
Ik neem aan dat je gebruik maakt van een lokaal account en geen Microsoft-account?
En op welke manier heb je al een nieuw wachtwoord aangemaakt en is er nog wel een ander (administrator) account waarmee je op het systeem kan inloggen.
Ik neem aan dat je gebruik maakt van een lokaal account en geen Microsoft-account?
En op welke manier heb je al een nieuw wachtwoord aangemaakt en is er nog wel een ander (administrator) account waarmee je op het systeem kan inloggen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Het is volgens mij wel een microsoft account en ik heb maar 1 account op mijn computer.
Ik heb via mijn tablet het wachtwoord gewijzigd, gelukkig heb ik die nog anders zou ik
helemaal niks meer kunnen. Ik heb ook al geprobeerd om in een veilige modus en
systeemherstel te doen masr dan vraagt hij ook om mijn wachtwoord.
Ik heb via mijn tablet het wachtwoord gewijzigd, gelukkig heb ik die nog anders zou ik
helemaal niks meer kunnen. Ik heb ook al geprobeerd om in een veilige modus en
systeemherstel te doen masr dan vraagt hij ook om mijn wachtwoord.
4
Hallo,
Ga via de tablet eens naar de volgende pagina van Microsoft - https://account.live.com/resetpassword.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Kies hier voor de optie Ik weet mijn wachtwoord maar kan me niet aanmelden.
Klik op Volgende om het account te herstellen.
Kan je hierna wel weer met het Microsoft account op de computer inloggen?
Ga via de tablet eens naar de volgende pagina van Microsoft - https://account.live.com/resetpassword.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Kies hier voor de optie Ik weet mijn wachtwoord maar kan me niet aanmelden.
Klik op Volgende om het account te herstellen.
Kan je hierna wel weer met het Microsoft account op de computer inloggen?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Hallo,
Graag gedaan en fijn dat het probleem is verholpen...
Graag gedaan en fijn dat het probleem is verholpen...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
Hallo,
Heb je voordat de problemen weer begonnen toevallig met het Microsoft account elders ingelogd, webmail of op een ander systeem.
Heb je voordat de problemen weer begonnen toevallig met het Microsoft account elders ingelogd, webmail of op een ander systeem.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
12
Hallo,
Heb je voor het account de dubbele verificatie ingeschakeld, zo ja schakel deze in de Microsoft ID- instellingen eens uit.
Dubbele verificatie uitschakelen
Heb je voor het account de dubbele verificatie ingeschakeld, zo ja schakel deze in de Microsoft ID- instellingen eens uit.
Dubbele verificatie uitschakelen
- Ga naar de pagina Beveiligingsinstellingen en meld u aan met uw Microsoft-account.
- Kies onder Verificatie in twee stappen de optie Verificatie in twee stappen uitschakelen om deze uit te schakelen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
14
Hallo,
Maak je op de computer gebruik van een bekabelde of draadloze internetverbinding?
Maak je op de computer gebruik van een bekabelde of draadloze internetverbinding?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)