Banner

vol

Plaats reactie
1
Mijn PC draait op Windows 8 / FireFox en beschikt over niet zoveel geheugen. Met regelmaat gebruik ik CCleaner om overbodige zaken op te ruimen. Fotobestanden zet ik zoveel mogelijk weg op GoogleDrive. Toch heb ik het idee dat er veel ongebruikte bestanden op blijven staan en de PC langzaam maar zeker dichtslibt, trager wordt. Voor mijn telefoon heb ik een app Cleanmasters die steeds junk en overbodige zaken opruimt, met merkbaar effect. Mijn vraag aan U; bestaat zoiets voor mijn PC ook?
3
Bestanden an sich opruimen of verplaatsen helpt niets tegen traagheid, net zo min als register opruimen of defragmenteren.

Alles wat mee opstart en wat niets te maken heeft met het anti virus en drivers of niet nodige services vertragen de boel.
In Ccleaner zit een onderdeel opstarten met diverse tabs, kijk daar eens naar overbodige zaken.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
4
Ik heb Uw advies opgevolgd en gekeken in CCleaner , onderdeel Opstarten. Ik beschik niet over het inzicht om te beoordelen wat wel en niet nodige services zijn om daar eventueel iets in te wijzigen. Wat mij wel opviel was dat CCleaner aangeeft dat de pc bbehoorlijk vol zit. Het gaf daarbij ook een lijst, waarin ik opnieuw geen wijzigingen durf aan te brengen. Het bestand is zo groot dat het hier niet als bijlage geaccepteerd wordt.
Als ik kijk naar dubbele bestanden, dan zie ik ook een enorme lijst. Kan ik die misschien terugbrengen door dubbele bestanden van dezelfde omvang en datum/tijd te verwijderen?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”