Plaats reactie
1
Hi,

Ik heb mijn Acer Aspire V3 - 731 helemaal hersteld met recovery cd's.
Dat is helemaal gelukt. Ik wil nu graag een windows update uitvoeren om uiteindelijk windows 8.1 (en 10) te kunnen installeren.

Helaas lukt het uitvoeren van updates niet. Ik heb al verschillende pogingen gedaan om dit werkend te krijgen. Naar aanleiding van het bericht in forum: viewtopic.php?f=336&t=13385" onclick="window.open(this.href);return false; heb ik deze 3 stappen uitgevoerd. Bijgevoegd het logbestand uit stap 3.

Overigens lukt het in stap 1 ook niet vlekkeloos. Ik kreeg de melding op 51% dat "Windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some of them.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen...??
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo en welkom op het forum,

Download Afbeelding SFCFix naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op SFCFix.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens opent er een commaprompt, klik hier op een willekeurige toets b.v. de spatiebalk om door te gaan.
  • Volg nu de verdere instructies zoals deze in de vervolgschermen worden weergegeven.
  • Wanneer de tool gereed is opent er een logbestand in kladblok, en wordt tevens als SFCFix.txt op het bureaublad opgeslagen.
  • Voeg dit bestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Beste Maxstar,

Hartelijk dank!
Acties zijn uitgevoerd en het logbestand is bijgevoegd. Ik hoor graag wat ik vervolgens nog kan doen.
Thnx!
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Ik krijg geen foutmelding met updaten, hij blijft gewoon zoeken naar updates - maar verder gebeurt er niets. We kregen net wel de melding dat er updates gevonden waren, maar vervolgens gebeurde er daar ook weer niets mee. Helaas.
Toen hebben we besloten de laptop opnieuw op te starten, en nu - wonder boven wonder - is hij bezig met het installeren van 127 updates. Het lijkt dus toch te gaan lukken? :pray:
Ik houd je op de hoogte!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”