Plaats reactie
1
Hallo,Ik heb een probleem met mijn computer van 3 jaar oud.Nieuw geleverd met windows 8.Na verloop van tijd kreeg ik steeds blauwe schermen .Heb ten einde raad een gekraakte versie van Win 7 er opgezet. Het zelfde probleem bleef zich voordoen.Nu heb ik hem opgeschoond terug naar de oude staat met Windows 8. Dus alles verwijderd, met de recovery CD. Nu krijg ik geen blauwe schermen meer, maar allerlei verschillende meldingen. Aan het begin al met opstarten. Run time error Prog C.Windows\systeem wermgr.exe en R6030 attempt to initialize the CRT more than once. Bug in your aplication.
Daarbij kan ik als ik een poging waag om een update Firmware van Microsoft en al die andere updates 163 stuks probeer binnen te halen. Ook één voor één niet wil lukken. Heb alle foefjes die beschreven zijn in het helpforum ook al geprobeerd. Windows en Microsoft Helppagina's. Scanop.
Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen. Zou iemand bereid zijn om een met me mee te denken.
:dank: zonnestraaltje
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo en :welkom:,

Download Afbeelding Repair Windows Update van Tweaking.com naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op Tweaking.com-RepairWindowsUpdates.exe, de tool wordt nu vanzelf uitgepakt.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Wanneer het uitpakken gereed is en de tool is gestart klikt u op de knop Start.
  • Zodra de tool gereed is sluit u deze en herstart u de computer.
Lukt het updaten nu wel?
4
Ik heb nu nogmaals geprobeerd om vast 2 updates binnen te halen.Hij geeft dan weer: 2 updates downloaden 0 kb in totaal en o% voltooid en hij blijft draaien.Dat was voorheen ook zo. Dus nog niets veranderd. :?:
5
Hoi,

Probeer dit eens.

Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Alles uitschakelen"
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.
Kun je nu wel updaten?
8
Ik ben momenteel bezig om een update binnen te halen en het lijkt erop dat het werkt. Ik ga ze vannacht proberen allemaal binnen te halen. Dus voor nu even kijken of het goed gaat. Alvast bedankt voor je tips en medewerking. JE HOORT MORGEN VAN ME OF HET GELUKT IS :D
10
Helaas zijn de updates weer mislukt. Ik had er eerst twee binnengehaald. Toen die voltooid waren heb ik het met vijftig geprobeerd. Na ongeveer een uur ging mijn computer ineens uit en startte opnieuw op. Toen ik ging kijken wat er gebeurd was, bleek alles weer verdwenen en stond er weer bij datum en tijd dat er nooit een update was gedaan.Ik heb nu de nieuwe adw Cleaner gedownload en heb de resultaten als bijlage Er werden geen schadelijke programma's gevonden. Ik ga nu de site van Microsoft proberen om de updates opnieuw in te stellen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
12
Hoi, ik kan nu helemaal geen updates binnenhalen. Het zelfde foutbericht komt weer tevoorschijn. Foutcode 802400E.Na herhaalde pogingen krijg ik de melding er kan niet naar nieuwe updates worden gezocht. Het groen wordt dan rood.
13
Hallo,

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”