Plaats reactie
31
hey hey

de pc is nu 4 of 5 dagen goed aan het draaien maar ik kreeg net weer een blauw scherm.

ik heb net updates gedaan toen liep die even vast bij een framework update maar die update van daarna van een nieuwere framework pakte die wel en daarna ging het handmatig wel goed met updaten en installeren van de benodigde updates.

Nu heb ik ALLEEN een paar tabbladen open gehad met Chrome en nu kreeg ik een blauw scherm toen ik mijn mail in gmail wou openen. Er stond MEMORY_MANAGEMENT.

Dat blauwe scherm heb ik het meest vaak gehad tot nu toe. En er staat over beschreven dat hij te weinig geheugen heeft om die tabbladen allemaal te openen , het zijn er elke keer maar 2 of max 4 tabbladen. Dus lijkt me niet dat met deze pc dat een probleem zou moeten zijn.

Ik vind dit vreemd want ten eerste heb ik mijn geheugen op mijn pc bekeken en die geeft 7,88 van de 8 aan dus dat is goed. Heb 1 voor 1 de kaartjes eruit gehaald zoals ook word beschreven en toen heeft die ook gewoon de dingen aangegeven die moeten dus 1 keer 4 en nog 1 keer 4.

Dus is er nou echt een hardware probleem of is dit iets anders waar ik misschien nog niet aan denk???

Ik hoop dat jullie een oplossing voor mij hebben want het lijkt wel of ik terug bij af ben.

En ik heb echt maar heel weinig programmas of max 1 browser open.
32
Hallo,

Download Afbeelding BlueScreenView en installeer deze.
  • Na de installatie zal BlueScreenView starten.
  • Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A
  • Klik vervolgens op File en daarna op Save Selected Items (Ctrl+S)
  • Sla het bestand op het bureaublad op. Open vervolgens dat bestand, en post de inhoud in je volgende post als bijlage.
Staat verder Google Chrome zo ingesteld: Afbeelding
33
Ik heb alle stappen gevolgd en ook die in chrome aangepast. En ik wil graag weten hoe ik die apps zelf helemaal kan uitschakelen want die gebruiken heelveel geheugen terwijl ik ze niet gebruik en ze op de achtergrond meedraaien.

Want ik zie wel dat het geheugen van chrome gebruik echt wel omlaag gaat als ik die optie aanklik over die apps

Zie ook de bijlage van mijn BSOD

Groeten
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
36
Hallo,

Dan doen we het even op een andere manier.

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    C:\WINDOWS\Minidump\103015-9671-01.dmp;p
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
Zoek.exe logbestand plaatsen & Sample.zip uploaden.
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
  • Op de onderstaande locatie is door Zoek.exe een ZIP bestand geplaatst met de naam sample_20120615_0718.zip. (de cijfers achter Sample_ duiden de datum en tijd aan).
  • C:\Users\Public\Desktop - Windows XP gebruikers kunnen het bestand terug vinden bij C:\Documents and Settings\All Users\Bureaublad
  • Upload dit bestand naar http://www.filedropper.com en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
37
Is dit de goede download link? Zie bijlage

Want ik heb wel een log kunnen maken op die manier die jullie zeiden dus ik hoop dat die daar inzit.

Groeten
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
39
Hey ik heb sindsdien die PC niet veel gebruikt.

Maar in die tijd heb ik geen blauw scherm gehad.

Wat is een oplossing hiervoor want het lijkt mij dat de pc wel chrome aankan.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”