Plaats reactie
1
Goed na wat zoeken weet ik waarom system32\drivers\etc\hosts een uitgesloten bestanden en locatie is, daar heb je een .txt bestand van welke sites je wilt blokkeren en hoe lang of wanneer.

Probleem: ik heb de wildcard *.* ingevoerd en de scheduler correct ingevuld, met deze wildcard heb je tijdeljk geen internet toegang i.v.m. herexamens. Dit werkt niet dus zit ik alweer achter mijn PC, online.


Ik heb weinig tijd nu, hoe kan ik dit probleem oplossen of omzeilen ?
Kan ik zomaar vb. Linux downloaden of raak ik dan alles kwijt ?
Andere suggesties ?
2
Goedemorgen,

Je vraag is mij niet helemaal duidelijk, maar blijkbaar wil je de toegang tot het internet blokkeren of bepaalde sites middels het hosts-bestand van Windows?
Wat dat verder met Linux te maken heeft is met niet duidelijk, maar uiteraard kan je Linux natuurlijk wel als dual-boot naast Windows op een andere schijf of partitie installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ik snap het ook niet, maar ik krijg ter verduidelijking deze melding onder "Compatibiliteitsmodus"
Toegepaste compatibiliteitsmobi:
Windows 8
Gebruikersverificatie werkt niet

. Echter, ColdTurkey geeft aan dat de software wel degelijk loopt (en werkt) voor de sites die ik eerst heb geblokkeerd. Als ik het schema wil aanpassen lukt dit niet meer.

De wildcard *.* kan je normaal gezien toevoegen en dan heb je pakweg voor 3 dagen geen internetverbinding, dat werkt dus niet.

Wat kan ik doen ?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”