Plaats reactie
1
Hallo,
ik heb recent oude printersoftware verwijderd en nu krijg ik telkens de volgende foutmelding bij opstarten

Er is een probleem opgetreden tijdens het starten van C:\Program Files\HP\HP Officejet Pro 8600\bin\HPStatusBl.dll
Kan opgegeven module niet vinden

Kan iemand me helpen hoe ik dit kan oplossen? De HP software kan ik nergens meer vinden, HP staat niet bij de op te starten programma's in taakbeheer en een registry cleaner heeft ook niet geholpen.
Hartelijk dank!!
3
Beste falstring
Dank je wel. Dit had ik al geprobeerd maarde printer staat nergens meer bij apparaten of software. De foutmelding ontstaat als ik Windows opstart en juist toen ik de software verwijderd had
6
als je de printersoftware-cd nog hebt, kan je nog een keer opnieuw installeren, waarna de hp-verwijdertool wel succesvol zal zijn.
alternatief: zorg dat verborgen en systeembestanden worden weergegeven, en verwijder alles van hp in programfiles, programdata, en in de submappen van c:\gebruikers\jouwnaam.
daarna ccleaner nog eens door het register laten dolen (om dat er geen bestanden meer op de schijf staan, zullen veel meer (daardoor loze) registerverwijzingen worden verwijderd,
7
Hallo,

Voer het onderstaande even uit, dan kunnen we even kijken welke "RUN" regel voor deze melding zorgt.

Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad. (Als je het nog niet gebruik hebt)
  • Installeer CCleaner en start CCleaner op na de installatie.
  • Klik in de meest linkse kolom op Gereedschap en vervolgens klik je op Opstarten
  • Nu klik je rechtsonder in het programmavenster op Opslaan als tekstbestand en selecteer een locatie voor het opslaan van het tekstbestand.
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Het is gelukt! Met ccleaner en de gereedschapstool eindelijk de boosdoener gevonden en verwijderd.
Allemaal ontzettend bedankt voor de hulp!!
9
paulberger schreef:Het is gelukt! Met ccleaner en de gereedschapstool eindelijk de boosdoener gevonden en verwijderd.
Allemaal ontzettend bedankt voor de hulp!!
Super dat 't is opgelost, ben benieuwd (en Maxstar vast ook) wat de boosdoener was.
11
Nou bij de opstarttool stond ook een functie "waarde verwijderen" en nu is de waarde weg en draait het weer als een zonnetje.
Nogmaals erg bedankt voor de hulp beide!!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”