Plaats reactie
1
Goedenmiddag,

Vanmiddag bleef mijn beeldschermachtergrond zwart. Niet zwart zodat ik er niet meer op kan werken, maar alle kleuren zijn tegenovergesteld ofzoiets. Op internetpagina's is dit probleem niet, maar wel mijn bureaublad/outlook/Word etc. Hieronder heb ik 2 printscreens toegevoegd. Kunt u mij vertellen hoe ik dit kan oplossen en waardoor dit ontstaan is?

Foto 1 :Afbeelding Foto2 : Afbeelding Alvast bedankt,
Groetjes Maria
2
Hallo, allereerst de beste wensen voor 2015.

Probeer of het volgende mogelijk is; (ik gebruik zelf geen Windows 8)

Staan de app-tegels op het scherm, klik dan eerst op de bureaubladtegel. Het bureaublad staat op het scherm.

Klik met de rechtermuisknop op een leeg stuk van je bureaublad. Er verschijnt een snelmenu. Klik op de optie "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen". U komt nu allerlei mogelijkheden tegen om Windows en achtergronden een ander kleurtje te geven. Waarschijnlijk is er nu een thema met hoog contrast actief (zwart - hoog contrast). Kies een ander thema en bevestig de wijziging. Wellicht ben je dan van de zwarte achtergrond af. Nogmaals, ik gebruik geen Windows 8 maar ga er van uit dat het op ongeveer dezelfde manier werkt.

mvg, Frank
3
Hoi Frank,

Voor jou wens ik ook alle goeds toe in 2015!
Het begin is goed, het was inderdaad het contrast. Ik had al zitten rommelen hierin maar kon het niet vinden.
Bij de thema's kwam de oplossing. Maar hoe dit nou heeft kunnen gebeuren geen idee? Een soort jaarwisseling bug :lol:

Bedankt voor je hulp, problem solved.

Groetjes Maria
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”