Plaats reactie
1
Ik heb bij Windows 8.1 bij kiezen hoe updates worden geïnstalleerd ook aangevinkt Updates voor andere microsoft-producten ontvangen tijdens bijwerken van Windows.. Maar hij vindt allemaal updates voor 32 bits versies van de office producten maar die draaien op 64 bits volgens mij??
2
Je kunt zelf controleren of jij een 32-bits versie of een 64-bits versie van Microsoft Office gebruikt met de informatie op deze webpagina: http://office.microsoft.com/nl-nl/word- ... 61023.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook op een 64-bits besturingssysteem, zoals jij waarschijnlijk zult hebben met Windows 8.1, kun je nog steeds prima 32-bits programma's draaien. En gelukkig maar!
4
Jij hebt Office 15. Ik heb een iets oudere versie: Office 14 (= Office 2010)
Het gaat erom wat er achter dat versienummer staat. Staat daar bij jou niet achter of het een 32-bits versie of een 64-bits versie van Office is?

Ik zie op mijn pc het onderstaande. Ik heb dus een 32-bits versie van Office 2010 op mijn pc:
Afbeelding
6
Je kunt ook op een andere manier controleren of jij een 64-bits of een 32-bits versie van Microsoft Office hebt.

Je gaat dan even na waar de bestanden EXCEL.EXE (= Excel) en WINWORD.EXE (= Word) zitten.
Staan die in de map Program Files, dan heb jij een 64-bits versie van Microsoft Office.
Staan ze echter in de map Program Files (x86), dan heb jij een 32-bits versie van Office.
Als jij een 32-bits versie zou hebben, dan is het volledige pad naar Word: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\WINWORD.EXE
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”