Plaats reactie
1
Hallo,ik heb een probleem met mijn PC maar ik weet niet goed in welke categorie ik mijn vraag moet plaatsen,dus ik zet hem hier maar neer als het niet op de goede plaats is dan hoor ik het wel.Het volgende is er aan de hand:

Ik heb een PC die draait op Windows 8.1 Pro met een Intel Core I5 4670 Processor op een Asus H87-Pro moederbord met 16 gb Geheugen en een NVidea Geforce GT 610 Videokaart met 2 gb geheugen.
Nu is er van de ene op de andere minuut iets misgegaan,de Pc is met downloaden en upgraden van programma's en het laden van afbeeldingen zo traag geworden dat hij over een plaatje laden wel een paar minuten doet.
Ik heb Spotnet geinstalleerd staan,maar ik kan de database niet binnen krijgen want daar doet hij wel een paar uur over.Met Eset Internet Security is hij zeker een half uur bezig geweest om deze bij te werken.
Ik heb ondertussen de computer al weer 2x opnieuw geinstalleerd met een ander besturingsprogramma o.a Windows 7 maar het probleem blijft.Ik had gedacht ik installer de computer opnieuw dan zal het wel opgelost zijn maar dat was niet het geval.Ik heb de bios geupgrade naar de nieuwste versie, maar ook dat helpt niet,hij blijft zeer traag,maar met een programma opstarten is hij snel genoeg.Ik heb Malware bytes en Eset al grondig laten scannen maar ze kunnen niets vinden,alles is oké.Wie heeft zoiets al eens meegemaakt en kan mij hiermee helpen?Ik hoor graag van U,want ik zit momenteel uitgeblust achter mijn computer en ik weet niet wat ik er nog aan kan doen.
2
Probeer het volgende:
  1. Check het Windows logboek. Combineer [windowstoets & r] → typ: eventvwr.msc
    Klik op Windowslogboeken → Systeem. Klik rechts op Huidig logboek filteren Klik hier Kritiek en Fout aan.
  2. Check het geheugen van de computer met Memtest86.Brand iso op een cd en start de computer hiermee op en voer de diagnostiek uit.
  3. Combineer [windowstoets & r] → typ: devmgmt.msc. Schakel hier 1-voor-1 de USB, netwerkadapter en andere apparaten uit om er achter te komen wat de veroorzaker is van het probleem.
  4. Update de stuurprogramma's, BIOS en de Windows updates
  5. Repareer Windows. Start up met de installatieschijf → Opdrachtregel. Typ hier:
    • chkdsk c:\ /r &
    • sfc /scannow
  6. Voer een schone opstart uit om de veroorzaker te ontdekken.
  7. Pas de energie-instellingen aan. Combineer
    • [windowstoets & r] →
    • typ: powercfg.cpl.
    • Klik op "Schema-instellingen wijzigen" →
    • "Geavanceerde energie-instellingen wijzigen".
      Klik hier en schakel uit:
    • beide Instellingen voor selectieve USB-onderbreking &
    • Link Power State Management
    • Herstart om te kijken of het proleem is opgelost.
Afbeelding
3
lijkt me of een hardware probleem met je netwerkkaart of je modem van je provider is slecht.
heb je die al herstart.of de internetverbinding met provider is down.
voor netwerk kaart kan een draadloos kaart of stick kopen evt lenen ?

met http://www.speedtest.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je checken ziggo heeft eigen test http://speedtest.ziggo.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
DE KUNST VAN INSTALLEREN IS ! ZOVEEL MOGELIJK VINKJE'S UITZETTEN
4
mensen bedankt voor de hulp die jullie hebben gegeven,ik heb met Ziggo gebeld en die hebben alles nagekeken en het modem gereset en alles is weer in orde.Dus er kan een slotje op.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”