Plaats reactie
1
Windows 8.1 is geïnstalleerd op mijn computer.

Ik kan geen programma's meer installeren.
Als ik dat probeer te doen (met of zonder administrator rechten (rechter muis selectie)) krijg ik een pop up venster met de melding dat ik het administrator wachtwoord moet invullen.
Dat kan echter nergens. De knop "ja" in het venster is niet actief en dus niet te klikken.
Ook is het niet meer mogelijk om mijn user accounts te beheren of te wijzigen of iets toe te voegen.

Kan ik een instelling veranderen om dit op te lossen of zijn er andere oplossingen bekend voor dit probleem?

Alvast bedankt voor de input.

Moronx
2
Hallo en welkom op het forum,

Heb je voorafgaand aan dit probleem gebruik gemaakt van bijvoorbeeld registercleaners of andere utilities?

Ik zou in dit geval de reset-functie van Windows 8 gebruiken, maak wel eerst een back-up van alle belangrijke bestanden want deze zullen verwijderd worden.
Hierna zal Windows 8 weer helemaal terug naar het beginstadium worden gezet, zie onderstaande link voor meer informatie.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 274&t=8210" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hello Maxstar,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb geprobeerd om de tips uit te voeren, maar voor alle resets of wat dan ook, heb ik het administrator password nodig.
Dat is nooit ingesteld door mij. Alleen van mijn account en die heeft admin rechten.
Echter nu dus niet meer.

Het lijkt wel of mijn computer gehackt is en het admin password is gereset.
Ik kan ook geen tools installeren die ik heb gedownload, dus ik kan alleen uit de voeten met wat in W8.1 beschikbaar is en dan zelfs alleen als het geen admin rechten vereist.

Nog tips?

Thx,

Moronx
4
Hallo,

Vreemd probleem, maar probeer eens via een recovery DVD van Windows 8 de optie van fabrieksherstel uit te voeren.
Wellicht lukt dit wel, zie onderstaande link voor meer informatie.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 274&t=8212" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Bedankt voor deze register tip.

Ook dit wordt niet toegestaan.

Zelfs schijfbeheer krijg ik geen toegang toe.
Kan niet eens kijken op welke schijf mijn herstel partitie staat. ;(


Grtn,

Moronx
8
Het is een Medion Akoya PC P5374 F.

In het bios menu zie ik wel een sata harde schijf waarop de diverse partities staan, maar in de bootmanager kan ik geen andere schijven, partities of sata porten selecteren .

Nogmaals bedankt voor de moeite.

Groeten,

Moronx
12
Hoi Max,

Er was geen mogelijkheid om de recovery te gebruiken.
Het is gelukt met de DVD's, een harde format van de schijf en wat geduld :).

Jij bedankt voor het meedenken. Alles loopt weer.

Ik ben nog steeds benieuwd wat nu de oorzaak kan zijn van het blokkeren van de admin account.
Ik heb niets op die computer gedownload, dus het heeft me verbaasd.

Als je nog eens wat ziet of hoort ben ik benieuwd.

Groeten,

Moronx
14
wel ik heb zowat de diskutie gevolgd ..... bij grote problemen is het steeds een ideale oplossing om opnieuw te beginnen , voldoende tips vind je hier op de site kijk maar even naar de handleidingen voor win 7/8/8.1 , onze vriend heeft hiervoor veel moeite gedaan proficiat Maxstar voor uw inspanning
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”