Plaats reactie
1
Geachte,

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop, met windows 8.
Als ik alles heb geinstalleerd, verschijnen er meteen 15 updates van apps.
Maar nu wil ik deze uitvoeren... Dit gebeurt gewoon niet. Ze blijven allemaal in de lijst staan met eronder 'in behandeling'.
Ook is het merendeel van deze apps opeens verwijdert van het Start-scherm.

Kunnen jullie me helpen? :-[
2
Hij staat nu al 24 uur aan, maar er komt geen verandering in..
Ik heb het ook al geprobeerd als een andere gebruiker en met mijn microsoft-account, dit werkte ook niet helaas :'( .

Iemand tips?
3
Hallo maxoosterbroek,

Neem eens contact op met MicrosoftHelpt door een privébericht op dit forum te sturen.
- Vraag in dit bericht even of MicrosoftHelpt mee wilt kijken.
- Plaats natuurlijk wel even het linkje naar dit topic.

Met de probleemomschrijving heb ik op Google niets van een mogelijk oplossing kunnen vinden en daardoor is het praktisch om Microsoft zelf even in te schakelen.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
4
Dag Max,

Bedankt voor je vraag. Ik weet niet of dit probleem nog aanwezig is maar mocht dat zo zijn dan:
- Zorg je dat een eventuele virusscanner van derde tijdelijk uitgeschakeld wordt en test je nogmaals. Deze kunnen een en ander blokkeren.
- Windows schoon opstarten om andere software uit te sluiten. Windows toets + x, taakbeheer, opstarten, alles uitzetten
- Eventueel de app troubleshooter proberen http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... oblems-app" onclick="window.open(this.href);return false;
- Een nieuw Windows profiel aanmaken end daarin testen. Data overzetten naar nieuw account indien het werkt.

MVG,
Marc
5
Bedankt voor de hulp! net toen ik deze oplossing wilde proberen, keek ik nog een keer en waren alle updates verdwenen.
Even later stonden ze er weer en deden het nu opeens wel. Het is dus opgelost :D

Merci beaucoup! :goed:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”