Geachte,
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop, met windows 8.
Als ik alles heb geinstalleerd, verschijnen er meteen 15 updates van apps.
Maar nu wil ik deze uitvoeren... Dit gebeurt gewoon niet. Ze blijven allemaal in de lijst staan met eronder 'in behandeling'.
Ook is het merendeel van deze apps opeens verwijdert van het Start-scherm.
Kunnen jullie me helpen?
3
Hallo maxoosterbroek,
Neem eens contact op met MicrosoftHelpt door een privébericht op dit forum te sturen.
- Vraag in dit bericht even of MicrosoftHelpt mee wilt kijken.
- Plaats natuurlijk wel even het linkje naar dit topic.
Met de probleemomschrijving heb ik op Google niets van een mogelijk oplossing kunnen vinden en daardoor is het praktisch om Microsoft zelf even in te schakelen.
Neem eens contact op met MicrosoftHelpt door een privébericht op dit forum te sturen.
- Vraag in dit bericht even of MicrosoftHelpt mee wilt kijken.
- Plaats natuurlijk wel even het linkje naar dit topic.
Met de probleemomschrijving heb ik op Google niets van een mogelijk oplossing kunnen vinden en daardoor is het praktisch om Microsoft zelf even in te schakelen.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
~*~Maaike~*~
4
Dag Max,
Bedankt voor je vraag. Ik weet niet of dit probleem nog aanwezig is maar mocht dat zo zijn dan:
- Zorg je dat een eventuele virusscanner van derde tijdelijk uitgeschakeld wordt en test je nogmaals. Deze kunnen een en ander blokkeren.
- Windows schoon opstarten om andere software uit te sluiten. Windows toets + x, taakbeheer, opstarten, alles uitzetten
- Eventueel de app troubleshooter proberen http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... oblems-app" onclick="window.open(this.href);return false;
- Een nieuw Windows profiel aanmaken end daarin testen. Data overzetten naar nieuw account indien het werkt.
MVG,
Marc
Bedankt voor je vraag. Ik weet niet of dit probleem nog aanwezig is maar mocht dat zo zijn dan:
- Zorg je dat een eventuele virusscanner van derde tijdelijk uitgeschakeld wordt en test je nogmaals. Deze kunnen een en ander blokkeren.
- Windows schoon opstarten om andere software uit te sluiten. Windows toets + x, taakbeheer, opstarten, alles uitzetten
- Eventueel de app troubleshooter proberen http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... oblems-app" onclick="window.open(this.href);return false;
- Een nieuw Windows profiel aanmaken end daarin testen. Data overzetten naar nieuw account indien het werkt.
MVG,
Marc