Plaats reactie
1
In Windows XP en Vista werdt mijn icoon van MSN naast de klok getoond, in Windows 7 staat deze midden op de taakbalk.
Is er een manier om deze weer bij het gedeelte van de klok te krijgen, want dat is wel een stuk makkelijker, of kan dit niet meer, zoals je ook geen klassiek startmenu meer kan instellen :-[
2
Ja doormiddel van een trucje is het MSN prictogram weer terug te krijgen in het systeemvak (bij de klok).
Deze "optie" heeft wel een nadeel, want via MSN kunnen links in MSn niet meer direct geopend worden in de ingestelde browser, eveneens werkt de "optie" om vanuit MSN de webmail pagina te openen niet meer. (Alleen als de browser al geopend is).

Als je de volgende stappen uitvoert, zal het pictogram van MSN weer in het systeemvak getoond worden, alleen dan zullen er wel problemen zijn met het openen van links in MSN.

==>
Ga naar Start en klik hier op Alle Programma's. Klik dan op Windows Live en klik met de rechtermuisknop op Windows Live Messenger. In het menu dat tevoorschijn komt klik dan op Eigenschappen waarna een venster opent. Klik hier dan op het tabblad 'Compatibiliteit'. Klik dan het vinkje aan voor 'Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor:'. In het overzicht selecteer dan Windows Vista Service Pack 2 en druk onderaan op OK.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
het werkt misschien wel als je hem in win xp met service pack 3 opslaat hoor
want dan komt hy ook by je klokje te staanen je kan dan wel linkjes gewoon openen als ze worden verstuurd via msn :rofl:
4
Ik heb nog eens de compatibility mode op XP en Vista geprobeerd maar MSN komt nu helemaal niet meer in de taakbalk te staan bij de klok.
Ik denk dat dit trucje al lang niet meer werkt.
5
je moet dan wel eerst de msn afsluiten dus helemaal weg van de taakbalk
daarna zet je de combiliteitmodus op xp met service pack3 aan en dan start je de msn weer op
dan staat hy naast de klok hoor
heb het vandaag pas voor het eerst gedaan en hy staat er echt by my
alleen moet ik hem handmatig aan zetten als ik de pc weer opstart
in de xp combiliteit modus :conf:
7
ja je kan alles openen als je er op klikt enkle de msn start niet op met windows
met andere woorden je zal hem dan handmatig moet aan zetten maar verder werkt hy perfect :lol:
8
Dat handmatig aanzetten maakt niet uit, want ik laat dit soort proggies toch nooit automatisch opstarten..
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”