Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Maaike
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Avira (free)
Contacteer:

Windows 7 installatie blijft hangen

vr 30 okt, 2009 16:26:28

Ik probeer nu al twee dagen de RC1 versie op mijn nieuwe PC met een OCZ Vertex SSD 60GB schijf te installeren.
Maar de installatie blijft maar hangen op "Expanding files" ?

Ik heb het ook geprobeerd met een Sata harde schijf maar steeds hetzelfde probleem.

Een installatie van Vista loopt wel door, maar Windows 7 vertikt het >:D

Wat is het probleem want weet het echt niet meer.. >:(
Zoals wij van PC Web Plus u helpen met informatie, advies en oplossingen kunt u ons helpen aan meer leden en/of bezoekers.
Vertel een kennis, vriend of familielid over het forum van PC Web Plus en verhoog zo onze bekendheid.

M.v.g,
~*~Maaike~*~

Dasle
Moderator
Moderator

Re: Windows 7 installatie blijft hangen

vr 30 okt, 2009 17:05:07

Hoi Maaike,

Heb je met deze installatie DVD van Windows 7 al eens een systeem kunnen installeren?

Als je de ISO nog hebt brand deze dan eens met de laagst mogelijke snelheid en probeer het dan nog eens.

Succes Dasle
Groetjes Dasle

Maxstar
Administrator
Administrator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

vr 30 okt, 2009 17:34:41

Als je de ISO nog hebt brand deze dan eens met de laagst mogelijke snelheid en probeer het dan nog eens.

Inderdaad want het is aanbevolen om de ISO van een besturingssysteem niet sneller te branden dan 2,4 of 4 speed op een DVD.
Met vriendelijke groet,

Maxstar

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Maaike
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Contacteer:

vr 30 okt, 2009 17:48:04

De ISO werkt perfect in mijn VMware omgeving, dus met de ISO is zeker niets mis. ;D

Ik zal de ISO eens branden op 4X op een DVD+RW en dan kijken of het werkt...

Als dit echt het probleem was.... shame shame on me
Zoals wij van PC Web Plus u helpen met informatie, advies en oplossingen kunt u ons helpen aan meer leden en/of bezoekers.
Vertel een kennis, vriend of familielid over het forum van PC Web Plus en verhoog zo onze bekendheid.

M.v.g,
~*~Maaike~*~

Maaike
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Contacteer:

vr 30 okt, 2009 19:06:31

Het werkt idd het langzamer branden van de ISO op DVD.

Allen hartelijk dank, ik had hier nooit het probleem gezocht.
:-*

M.v.g,
~*~Maaike~*~

Dasle
Moderator
Moderator

vr 30 okt, 2009 20:31:57

Mooi dat het je gelukt is ;)

Kan je eindelijk je nieuwe pc in gebruik nemen.
Ben benieuwd naar je bevindingen met die OCZ Vertex SSD 60GB, heb er zelf ook één en ben er heel tevreden over.

Groetjes Dasle
Groetjes Dasle

Maaike
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Contacteer:

vr 30 okt, 2009 21:36:49

Ben benieuwd naar je bevindingen met die OCZ Vertex SSD 60GB, heb er zelf ook één en ben er heel tevreden over.

Ik heb er twee en deze komen in RAID 0(FW1275) op mijn ICH10R controller op een mobo met een X58 chipset.
Ik hoop dat de X58 chipset met RAID0 goede prestaties geeft..... ;D

Ik heb zelf de SSD's al sinds Mei dit jaar en van (FW1199) naar (FW1275) geflashed voor betere prestaties.
De benchmarks zullen dit wel uit gaan wijzen.. ;D

M.v.g,
~*~Maaike~*~