Plaats reactie
47
Steeds als de computer opstart verschijnt er sinds die tijd een blauw rechthoekje in beeld waarin staat dat de resolutie automatisch aan het beeldscherm aangepast wordt oid.
Kan het zijn dat je monitor dat blauwe rechthoekje toont ?
Zoja, kijk bij de instellingen van de monitor zelf.
Zonee, maak een foto of screenshot van het blauwe rechthoekje.
Upload het afbeeldingsbestand naar https://www.imgdumper.nl.
Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
48
Automatisch aanpassen is de tekst in het vakje. Het vak wordt getoond vanuit de monitor zelf.  Het is verschenen nadat ik iets in de beeldinstellingen had veranderd. Maar dat was niet via de knoppen op de monitor. Dus volgens mij moet ik daar (jij zegt: instellingen van de monitor zelf) niet kijken?
49
Blijkbaar werken de instellingen in je computer en monitor niet samen. Als je die in de computer niet meer kan vinden zou ik bij de instellingen in de monitor kijken
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
50
Ik weet niet of ik ze in de computer niet kan vinden. Misschien eerst een nieuwe driver installeren. Mijn monitor is een Medion MD 20110 MSN 30010784. Medion.com heeft geen drivers voor Windows 7. Via Google kom je uit op driverpack.io en drp.su. Die lijken betrouwbaar als je de reviews leest. Driver maar downloaden?
53
Wil je het een paar dagen aankijken of kunnen we gaan afronden ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
55
Klik op Start, typ in de witte invoerbalk MSCONFIG en druk op de enter-toets.
Het venster "Systeemconfiguratie" verschijnt nu.
Open het tabblad Opstarten.
Doorloop de lijst met aangevinkte items en vink uit wat je niet telkens gebruikt als Windows start. In geval van problemen kan je deze eenvoudig weer aanvinken.
Laat in ieder geval je antivirus programma aangevinkt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
56
Alleen de Intel common user interfaces waren aangevinkt. Denk dat ik dat maar zo laat. Lijken me belangrijke programma's, die weinig grafische capaciteit vergen.
57
We kijken nog even met een andere tool.

Download Afbeelding Speccy van Piriform.
Hiermee wordt een uitgebreide analyse van je computer gemaakt.
Let op: Indien tijdens de installatie gevraagd wordt om extra software "Google Chrome" te installeren, vink dit dan uit.

Rechtsklik op "Speccy" en klik op Als administrator uitvoeren.
Kies voor Nederlands (of Engels) en klik op Volgende(Next).
Na de analyse plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
Klik nu in de menubalk op Bestand(File) en kies voor Publiceer snapshot(Publish Snapshot)
Bevestig het publiceren door JA(Yes) te klikken.
Een nieuw venster "Publiceer snapshot"("Publish Snapshot") verschijnt met daarin een link naar het analyse-rapport.
Kopieer en plak die link in je volgende bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
58
De ideale oplossing voor jou is........

- Download CCleaner op http://pririform.com   *gratis - maak er een paar keer je laptop/ pc mee schoon - de eerste keer zal aanzienlijk lang duren (resultaat - uw apparaat versnelt aanzienlijk).
- Download vervolgens HitmanPro http://hitmanpro.com  *gratis - wanneer het programma moet ingrijpen, dan kunt u gratis gebruik maken van de 30 dagen proefperiode - zit geen abonnement aan vast (verwijderd virussen en mallware - werkt aanzienlijk sneller en beter dan andere programma's zoals Avg ect ect - zorgt ervoor dat uw apparaat aanzienlijk versnel bij verwijdering van eventuele aangetroffen mallware ect ect)
- VERWIJDER VERVOLGENS MC AFEE, DIT PROGRAMMA ZORGT RESOLUUT VOOR ENORME VERTRAGINGEN, installeer liever een andere virusscanner.
- MAAK ABSOLUUT GEEN GEBRUIK VAN WINDOWS DEFENDER...........Deze kun je middels het start menu uitschakelen.......Windows defender is namelijk geneigd om uw complete cpu te gebruiken voor zijn real life scans. Schakel deze uit en uw apparaat loopt weer als een tierelier.

Volg bovenstaande stappen en u wordt weer een gelukkig mens....tenminste ik destijds wel :D
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”