Doorklikken werkt niet

Stel hier uw vragen met betrekking tot Windows 7
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#16

Hallo,

Download Afbeelding AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Er wordt nu eerst gecontroleerd of er updates beschikbaar zijn en zo nodig gedownload.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Opruimen.
  • In het venster 'Malwarebytes AdwCleaner – reiniging' klik op OK.
  • Tijdens de opruim-actie kan een zwart venster verschijnen. Klik dit niet weg, dit gebeurt automatisch.
  • In het venster 'Herstart' klik op 'Reboot nu'.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend. "C:\AdwCleaner[C0].txt"
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
Vertel er ook bij hoe het staat met je problemen na deze schoonmaak beurt?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Karelsnab
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 aug 2017 09:55

#17

AdwCleaner[C1].txt
Mijn probleem met het doorklikken is niet verbeterd: ik zie geen verschil met de situatie voor deze schoonmaakbeurt, helaas!
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#18

Hallo,

Kijk eens of je hem in kan stellen met Firefox: https://support.mozilla.org/nl/kb/e-mai ... a-wijzigen
Ik heb dit mail programma niet maar je moet het in kunnen stellen: https://www.seniorweb.nl/tip/tip-link-i ... werkt-niet
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Karelsnab
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 aug 2017 09:55

#19

Helaas, dit geeft geen verbetering ...
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#20

Hallo,

Je moet toch even in de instellingen zoeken: http://www.pegasusmail.nl/tip67.php
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Karelsnab
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 aug 2017 09:55

#21

Het lijkt erop dat daar de oplossing moet liggen. Maar als ik op ee nlink in mijn mail ga staan, en aanklik krijg ik bij "Open link in browser"alleen Google Chrome en Internet Explorer te zien en neit het door mij gebruikte Firefox.
Firefox staat wel als hyperlink genoemd bij Alt F 10 general settings, maar kennelijk kan pegasus deze niet vinden!
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#22

Hallo,

Dit kan ook aan Firefox liggen, sinds Firefox geupdate is naar 55.0.2 zijn er veel vage problemen ontstaan.
Extensie die verouderd worden aangegeven en zelfs helemaal niet meer werken in Firefox.
Hier kan je dan niks aan doen en wachten tot Firefox weer herkent word door je mail programma.
Maar wanneer was de laatste update voor je mail programma?

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje  voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Maak ook een nieuw herstelpunt Uitleg.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
Karelsnab
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 aug 2017 09:55

#23

Dank voor de hulp!
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16112
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#24

Karelsnab schreef:Dank voor de hulp!
Hallo,
Bedankt en graag gedaan :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Windows 7”