Pagina 1 van 2

Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 23 aug 2017 16:09
door Karelsnab
Als ik bij mijn mailprogramma Pegasus mail krijgt met een of meerdere links, die ik kan aanvinken, kom ik op een map Windows system 32, met daaronder een heleboel bestanden. Maar doorklikken lukt dus niet! Deze toestand is ontstaan nadat ik een gratis versie van powerpoint 2013 downloadde! Graag advies!

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 23 aug 2017 16:56
door iEscape
Karelsnab schreef:Deze toestand is ontstaan nadat ik een gratis versie van powerpoint 2013 downloadde!
(legaal) gratis PowerPoint 2013 en alle andere versies downloaden bestaat niet, behalve van dubieuze websites, en tegelijkertijd worden ook beestjes mee geleverd. Alléén PowerPoint Viewer is (gratis) van de officieel Microsfot website te downloaden.

Voer onderstaande uit:

Download de
Afbeelding
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 23 aug 2017 17:38
door Karelsnab
Addition.txt
Addition.txt
Addition.txt
Hierbij FRST.txt en Addition.txt

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 23 aug 2017 17:43
door Karelsnab
ZOjuist verstuurd FRST.txt en Addition.txt

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 23 aug 2017 20:12
door abbs
Hallo,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download 
Afbeelding
ZHPCleaner via onderstaande link:
- ZHPCleaner (klik op de blauwe knop 'TÉLÉCHARGER !')
Bewaar het op je bureaublad.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Let op: Laat het programma nog niets repareren!
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 24 aug 2017 09:29
door Karelsnab
ZHPCleaner.txt
ZHPCleaner.txt
Hierbij het bestand ZHPCleaner.txt 

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 24 aug 2017 09:46
door abbs
Hallo,

1. Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw
Afbeelding
ZHPCleaner.
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
  • Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

2. Dubbelklik op
Afbeelding
FRST64.exe om de tool te starten.
Zorg dat de optie "Addition.txt" is aangevinkt.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 24 aug 2017 10:25
door Karelsnab
ZHPCleaner.txt
Hierbij ZHPCleaner.txt, na de reparatie

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 24 aug 2017 10:32
door abbs
Hallo,

Nu stap 2. nog :good:

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 24 aug 2017 10:34
door Karelsnab
Hierbij FRST.txt en Addition.txt

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 24 aug 2017 10:37
door Karelsnab
Dit begrijp ik niet?. Te weinig tekens?

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 24 aug 2017 10:43
door abbs
Karelsnab schreef:Dit begrijp ik niet?. Te weinig tekens?
Hoe bedoel je dit?

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 24 aug 2017 10:49
door Karelsnab
Ik bedoel dat ik bij het geven van een antwoord opeens de melding kreeg dat er te weinig tekens in het bericht stonden. Maar zo te zien zijn de logbestanden FRST.txt en Addition.txt goed doorgekomen.

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 24 aug 2017 11:18
door abbs
Hallo,

Verwijder "Trusteer" waarom Uitleg.
1. Ga naar Start > Configuratiescherm > (Programma's en Onderdelen) en verwijder daar het onderstaande indien aanwezig.
  • Rapport
  • Trusteer Eindpuntbeveiliging
Herstart je pc en doe het volgende:

>>>De tool FRST.exe staat in de dik gedrukte map: Gestart vanaf C:\Users\Rijkert\DumpOpnameTel\Downloads <== Sleep de FRST.exe vanuit deze map naar je bureaublad.<<<

2. Start de
Afbeelding
Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..

Re: Doorklikken werkt niet

Geplaatst: 24 aug 2017 13:28
door Karelsnab
Hierbij Fixlog