Plaats reactie
1
Hallo,
In vergelijking met het gebruik in het verleden, reageert mijn laptop niet goed op de muisklik.
Ik gebruik de draadloze Logitech muis M505 met een usb-ontvanger.
Ik moet tegenwoordig meerdere keren klikken voordat er een reactie komt.
NB: capaciteit van de 2 batterijen is ruim voldoende.
2
- ondanks gemeten voldoende capaciteit in elk geval een paar echt volle accuutjes proberen.
- neem usb-ontvanger van de muis eens los, herstart de pc volledig, en herstart de pc opnieuw, waarna je de usb-ontvanger weer inplugt  
3
Bedankt voor het advies, falstring
Ik heb al je raadgevingen opgevolgd; geen resultaat (het probleem is inmiddels zelfs toegenomen)
Kan het zijn dat er een standaard programma is om het gebruik van de muis mogelijk te maken? En zo ja, heeft het zin om dat te controleren?
4
Ik heb vergelijkbare problemen gehad met een andere muis van Logitech: de V550 nano muis. Batterijen verwisseld. Gebruik gemaakt van extra software, aangeboden door Logitech; instellingen nagekeken en gewijzigd.
Zo biedt Logitech ook voor jouw muis extra software aan: http://support.logitech.com/en_us/produ ... 5#download
Klik daar op Downloads en kies eventueel nog jouw besturingssysteem.

Maar bij mij hielp dat allemaal niet. Ik heb toen de goedkoopste draadloze muis gekocht die ik kon vinden en betaalde daar zo'n 6 euro voor. Die goedkope muis bleek perfect te werken. De Logitech muis heb ik daarna weggegooid.
Een investering van 6 euro vond ik te overzien. Jij misschien ook? Als die goedkope muis wel goed werkt, dan is de Logitech muis defect en dan hoef je niet verder te zoeken.
Als de goedkope muis ook niet goed werkt, dan ligt het aan een instelling in Windows en moet je wel verder zoeken.
5
Ik heb zojuist een groot aantal potentiële bedreigingen (opgespoord door Malwarebytes) in quarantaine geplaatst (zie bijlage). Ken je deze? En zo ja is daarvan de oorsprong terug te vinden?
Mijn indruk is dat nu opeens de muis beter functioneert.
Mocht later blijken dat het toch niet het geval is, dan meld ik me graag weer.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Blijkbaar wordt het programma FileViewPro door Malwarebytes Anti-Malware als een mogelijk ongewenst programma gezien. Alle potentiële bedreigingen die gevonden werden door MBAM hebben immers betrekking op FileViewPro.
Hier wat commentaren van gebruikers over de betrouwbaarheid van FileViewPro: https://www.mywot.com/en/scorecard/file ... =rw-viewsc

Als je meent dat nu je problemen met de muis zijn opgelost, dan kun je het hierbij laten.
Wanneer je wilt dat je computer verder wordt nagekeken op de aanwezigheid van malware, dan moet je dat even laten weten. Dan kan dit topic verplaatst worden, waarna een malware en security expert jou verder zal helpen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”