Plaats reactie
1
computer is traag windows blijft updaten .
File checker en farbansevicescanner uitgevoerd. Logje bijgevoegd
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Diagnosticeer eens e.e.a. met de schone opstart.

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op Uitschakelen te klikken.
Afbeelding
3
Ik zal iets fout doen maar bij punt 3 "Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen".
zie ik h nergens taakbeheer openen
4
Je kan in dat betreffende tabblad alles uitschakelen en dan bij opstart alles 1-voor-1 inschakelen om de boosdoener te ontdekken.
Afbeelding
5
Ik heb geen boosdoener kunnen ontdekken. Windows is gestopt met het zoeken naar update's. Als ik dubbel klik "Naar updates zoeken". \\\\\\\\blijft windows steeds zoeken maar vind niets. De processor wordt voor 25% gebruikt.
6
Je kan beginnen met stoppen de optionele updates binnen te halen.
Open Windows Update → Instellingen wijzigen.
Vink uit de optie Aanbevolen updates op dezelfde manier ontvangen als belangrijke updates


Stap 1:
Download en installeer * AfbeeldingConEmu Stable Installer
Rechtsklik ConEmu → Als administrator uitvoeren
(gebruik i.p.v. typen kopiëren en plakken voor het gemak en de zekerheid)
Typ: find /i "error" %windir%\SoftwareDistribution\ReportingEvents.log > %UserProfile%\Desktop\update.log & start notepad %UserProfile%\Desktop\update.log

Post het log in je volgende reactie.


Stap 2:
Download WinUpdateFix.
Dubbelkik winupdatefix_1.3.exe om de tool te starten.

Klik op Créer un rapport de diagnostic & post het log.


Stap 3:
Open Afbeelding ConEmu Stable Installer
Rechtsklik ConEmu → Als administrator uitvoeren
(gebruik i.p.v. typen kopiëren en plakken voor het gemak en de zekerheid)
Typ: findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > %userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt & start notepad %UserProfile%\desktop\sfcdetails.txt

(Als dit laatste log leeg is, betekent dat er geen reparatie van systeembestanden heeft plaatsgevonden)
Post het log in je volgende reactie.

* Je kan i.p.v. ConEmu ook de Opdrachtregel met Administratorrechten gebruiken.


Tip: Kopieer en plak de regel in ConEmu (conform de instructie), zo krijg je precies wat gevraagd is.
N.B.:In de opdrachtregel plak je m.b.v. de rechtermuisknop → Plakken Afbeelding
Afbeelding
7
ik hoop dat ik alles goed gedaan heb .
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
In de geproduceerde logjes worden geen foutmeldingen weergegeven. Voor de zekerheid kunnen we nog eens in de logboeken kijken.
  1. Download PsTools.
  2. *Unzip deze naar C:\Program Files\PS Tools.
Rechtsklik ConEmuAls administrator uitvoeren
(Kopieer onderstaande vetgedrukte blauwe regel en plak deze in ConEmu)
Typ: cd "%programfiles%\ps tools" & psloglist -d 180 -f e -o Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient > %UserProfile%\desktop\updateerror.log & start notepad %UserProfile%\desktop\updateerror.log

Sluit alle vensters waardoor je updateerror.log op het bureaublad ziet.
Voeg dit log toe als bijlage in je volgende bericht

*Hier wordt verteld hoe je moet in- & uitpakken.
Afbeelding
10
Als ik windows update duurt het updaten lang ondanks dat hij geen update vind. Als ik deze bij taakbeheer tabblad toepassingen uitzet doet de laptop het naar behoren. Alvast bedankt voor de hulp, ik ga nu naar bed.
11
Het updateproces kan soms enkele uren in beslag nemen. Laat de computer voordat je slapen gaat naar updates zoeken en kijk de volgende morgen of het gelukt is.
Afbeelding
14
Volg de onderstaande instructies om de Afbeelding System Update Readiness Tool (SURT) van Windows uit te voeren.
Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”