Plaats reactie
1
Hallo, Mijn windows 7 home edition vind geen updates. ik heb een bestand bijgevoegd. ook wordt er gevraagd om foutmelding windows update te vermelden alleen is er geen melding, win update blijft maar zoeken. er zijn vanaf installatie al 2 updates geinslalleerd ( dus zonder win update te starten), 1. kb976902 2. kb2534111.

mvg,jeroen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo en welkom op het forum,

Download Afbeelding SFCFix naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op SFCFix.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens opent er een commaprompt, klik hier op een willekeurige toets b.v. de spatiebalk om door te gaan.
  • Volg nu de verdere instructies zoals deze in de vervolgschermen worden weergegeven.
  • Wanneer de tool gereed is opent er een logbestand in kladblok, en wordt tevens als SFCFix.txt op het bureaublad opgeslagen.
  • Voeg dit bestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
hallo, kreeg direct een foutmelding dat programma niet geïnstalleerd kon worden maar blijkbaar is het toch uitgevoerd.

mvg,Jeroen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
hoi, ja ik heb van te voren (na veel moeite ;) op lege usb stick wlan driver gevonden, en deze direct na lege win 7 installatie erop gezet.
10
Oké als je het type van de computer (moederbord / videokaart) even doorgeeft kan ik even de juiste drivers zoeken.
Bij exotische of wat oudere hardware kan het voorkomen dat de betreffende drivers niet via Windows-Update worden aangeboden.

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Hieronder de drivers die nog geïnstalleerd dienen te worden.

Videokaart - http://support.amd.com/en-us/download/d ... ows+7+-+64" onclick="window.open(this.href);return false;
Geluidskaart - http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/misc/a ... 1463386294" onclick="window.open(this.href);return false;
Netwerkkaart - http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/misc/u ... 1463386294" onclick="window.open(this.href);return false;

Herstart na de installatie van iedere driver even de computer, sluit hierna ook de computer eens bekabeld aan en probeer dan nogmaals Windows Update uit te voeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
14
hoi, hoe weet ik of ik een apu produkt heb? groet,

If you have one of the following APU products please use Radeon Software Crimson Edition 15.12
FX-8800P
PRO A12-8800B
PRO A10-8700B
PRO A8-8600B
PRO A6-8500B
A10-8700P
A8-8600P
A6-8500P
For all other APU products please use AMD Radeon Software Crimson Edition 16.3.2.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”