Plaats reactie
31
hoi maxstar,

dvd speler draait vaak niet en soms wel. stekkers zitten vast dus dat kan het ook niet zijn. ook dit probleem net als vid kaart nooit eerder gehad.

videokaarten zijn: 2 * AMD Radeon (TM) R9 200 Series, er staat sapphire op vid kaarten zelf, maar kan niet zien wat geheugen v.d. kaarten is. ik weet nog dat ze beschikbaar waren met verschillende geheugen grootte.

kreeg advies om kaarten stofvrij te maken maar zie zeer weinig stof in op vid kaarten. voor de info: pc is gekocht als gaming pc,ze hebben er andere/betere koeling en grotere voeding in gezet bij aanschaf pc.

groet, jeroen.
32
uhm voorheen herkende windows update altijd mijn vid kaarten en kreeg ook updates hiervoor, nu dus niet meer, na 5 uur pakt windows update wel updates maar dus niet voor de lan,audio en vid kaarten.
en in beeld blijft melding komen dat er een nieuwe update is,nadat ik ook deze geprobeerd heb blijft dezelfde update melding komen.
33
Als de DVD speler soms wel- en niet draait zou het toch wel een fysiek probleem kunnen zijn, als je dat eventueel kan testen met een andere drive kan je één en ander uitsluiten.
Wat betreft de videokaart, kan je de drivers voor de R9 200 serie via de onderstaande link downloaden.
https://www2.ati.com/drivers/beta/non-w ... -may16.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
jeroen123 schreef:en in beeld blijft melding komen dat er een nieuwe update is,nadat ik ook deze geprobeerd heb blijft dezelfde update melding komen.
Weet je om welk KB nummer het gaat, en staat er verder nog info in de melding die verschijnt?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
34
Hoi,

via linkje heb ik uiteindelijk weer zelfde driver gedownload en nu lijkt alles wel goed te gaan.
de melding is nu weg ,misschien dat dat komt doordat ik tool uncheky en secunia psi geinstalleerd heb...... hoe dan ook alles lijkt te werken en ik wil je hartelijk bedanken voor je hulp.


de reden dat ik mijn pc opnieuw geïnstalleerd is dat ik enige tijd geleden gebeld ben door een struiner, die kon mij precies vertellen wat mijn bestanden waren op mijn pc.
mijn broer heeft 2 week geleden ook zo'n telefoontje gehad.

ik heb je topic gelezen viewtopic.php?f=355&t=10749" onclick="window.open(this.href);return false; en nu wil ik mijn pc dus up to date gaan beschermen en zoek goede betrouwbare info, Ik heb een aantal vragen.
Kan ik hier ook terecht voor specifieke vragen ? of moet ik nieuw onderwerp aanmaken?

Als het niet kan ,dan nogmaals bedankt voor je goede hulp ;).

vriendelijk groet, Jeroen.
36
hallo maxstar,

windows update geeft 2 optionele updates aan mbt windows 10 downloaden t.w.;

KB3035583 en KB3123862

deze dus niet geïnstalleerd (en wil dat ook niet) maar ik heb nu wel in werkbalk dat windows 10 downloaden icoontje staan.

ik heb iedere download tot nu gecontroleerd en nergens spoor van windows10 dowload gelezen.

weet jij hoe dit kan?

groet,jeroen
39
Hallo, krijg weer meldingen mbt kleurenschema windows 7.

kan opeens geen online game meer spelen en tegelijker tijd film op tv kijken, monitor pc en televisie zelf aangesloten op zelfde videokaart.

pc opnieuw geinstalleerd, alles up to date en alle drivers idem.

iemand enig idee?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”