Plaats reactie
1
ik heb windows 7 home 64 bit.
Ik ben opgestart in safe mode.
Ik heb het extra tab geopend in properties van c: in file explorer:daar heb ik op "fragment now" geklikt maar er gebeurde niets, er verscheen geen progress bar, er was niets te zien.
ik heb niet gekeken in task manager of defrag.exe opgestart was.
ik heb een paar minuten gewacht en heb dan op cancel geklikt en heb dan reboot gedaan.de reboot is gelukt.
heb ik het defrag proces onderbroken of was het in safe mode disabled en is het niet opgestart?
2
Je weet dat het voor de snelheid geen ... uitmaakt of je deframenteerd?
De mft wordt eerst uitgelezen en het maakt niets uit dat defragmenteren, morgen ligt er weer van alles door elkaar, so what.
Overbodige handeling en W7 doet het op harde schijven al automatisch als het niet hebt uitgeschakeld.
En waarom in veilige modus?
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
3
Ik heb in veilige modus gedefragmenteerd omdat de defragmantatie in normale mode gestopt was na fase 1 met als event in gebeurtenissen logboek: not enough free space
Dit terwijl ik 430 gbyte used heb en 230 gbyte free heb.
Maar mijn grootste probleem nu is of ik de defragmantatie in veilige modus onderbroken heb of niet.
In veilige modus was er geen pop-up toen ik op "fragment now" klikte.
4
Ik heb in veilige modus aan de startknop:zoek:dfrgui gekozen en opgestart en er kwam ook geen pop-up.
Dus ik veronderstel dat als je in de extra tab op "nu defragmenteren" klikt ook dfrgui opgestart wordt,wat dus niet lukt.
Ik geloof dat ik dus geen defragmenteer proces onderbroken heb door te rebooten.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”