Plaats reactie
1
Opstartproblemen desktop PC Windows 7. Ik zet de computer aan, de mededelingen van het moederboord verschijnen. Vervolgens de zin "loading Operating System..." en vervolgens gebeurd er niets meer.
In eerste instantie kwam er een melding dat de disk niet ok was en dat ctrl-alt-del toets moest worden ingedrukt, doch deze melding is verdwenen. Hij geeft nu constant weer dat het OS geladen wordt.
F8 al geprobeerd. geen resultaat.
Ik heb gekeken of de SSD schijf waar OS op staat via een andere weg te zien is, maar de disk zou het doen. Ik kan althans de hele inhoud zien en openen.
Heeft iemand een suggestie?
2
'f8 al geprobeerd': laat eens weten hoe.
hoe zag je de inhoud van de disk?
zit er ook een andere schijf in die pc?
kan je opstarten met een w7 installatiedisk?
3
Met dank voor het reageren. Samen nogmaals met mijn zoon er naar gekeken en het probleem is opgelost. We weten alleen niet wat het probleem was. Via F12 in de BIOS gekomen, F8 indrukken tijdens het hele opstartproces bleef zonder reactie. We hebben meerdere keren moeten opstarten. Er4 zitten drie schijven in, een SSD= c schijf, en een 3T opslagschijf en een 2T backupschijf.
We vermoeden dat het probleem zat in een USB hub war een draadloos toetsenbord op zat aangesloten. Dat was sinds kort er op aangesloten. Ik kwam er niet op, zoon wel.
De SSD schijf heb ik kunnen zien via zo'n USB aansluitkabel voor harde schijven.
In elk geval, het werkt weer allemaal.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”