Plaats reactie
1
zomaar ineens kreeg ik een blauw scherm dat de pc was vastgelopen, een hardware failure. bij het opnieuw opstarten gaf windows de volgende melding:

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\111515-20155-01.dmp
C:\Users\Femke\AppData\Local\Temp\WER-37861-0.sysdata.xml

hoe kan ik het eerste bestand lezen en wat kan de reden voor de crash zijn geweest? ;(
3
111515-20155-01.txt
hoi geprobeerd, maar krijg de melding toevoegen is mislukt. bestand is te groot of niet toegestaan. heb het als bijlage toegevoegd (heb dmp moeten wijzigen in txt).
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Heeft te maken met ntkrnlmp.exe welk een Windows Update driver is.
(Bron)


Wil je de volgende opdrachten uitvoeren?

1.Download en installeer Afbeelding ConEmu Preview Installer
Rechtsklik ConEmu → Als administrator uitvoeren
(gebruik i.p.v. typen kopiëren en plakken voor het gemak en de zekerheid)
Typ: find /i "error" %windir%\SoftwareDistribution\ReportingEvents.log >"%UserProfile%\Desktop\update.log & start notepad "%UserProfile%\Desktop\update.log"" (Let op de aanhalingstekens!)




2. Download WinUpdateFix.
Dubbelkik winupdatefix_1.3.exe om de tool te starten.

Klik op Créer un rapport de diagnostic & post het log.



3. Open Afbeelding ConEmu Preview Installer
Rechtsklik ConEmu → Als administrator uitvoeren
(gebruik i.p.v. typen kopiëren en plakken voor het gemak en de zekerheid)
Typ: findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt & start notepad "%UserProfile%\desktop\sfcdetails.txt"
Laatst gewijzigd door dorado op 08 jan 2016 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
6
WinUpdateFix.txt
bedankt voor je reactie. stappen doorlopen. hierbij de gegenereerde bestanden. sfcdetails.txt is leeg en kon ik daardoor ook niet uploaden. ben benieuwd!
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
7
Ok, er worden in het log enkele problemen vermeld. Post eerst eens een hardwarelog.


Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Voorkom dat Windows Update stuurprogramma's bijwerkt.
Combineer [windowstoets & r] ➟ typ: control sysdm.cpl,,2 ➟ klik op "Instellingen voor stuurprogramma's op Windows Update'. Klik hier de optie: nooit stuurprogramma's downloaden wanneer ik een apparaat aansluit.
Afbeelding
9
  • Door nooit stuurprogramma's downloaden wanneer ik een apparaat aansluit in te schakelen is probleem 0x80070103 opgelost.
  • Microsoft Security Essentials is geen betrouwbare virusscanner en kan beter verwijderd worden op deze manier en een andere virusscanner te kiezen. Probleem 0x80070643 lost zich hierdoor op.
    (Kijk hier voor vergelijk & een eigen afweging)
    Zorg bovendien dat je spyware- en adwarescanners als bv. Malwarebytes Antimalware en antispyware software zoals HitmanPro.Alert 3 hebt geïnstalleerd.
  • Fout 0x80004004 betekend "actie geannuleerd". Door Security Essentials volledig te vervangen lost zich dit ook op.
Afbeelding
11
gedaan, en een ander antivirus programma geinstalleerd. malwarebytes had ik al. hitman lukte niet. wilde hem installeren hmpalert64-test.exe, maar mijn virusscanner (panda) geeft aan dat deze geinfecteerd is.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”