Plaats reactie
31
Jeetje,wat duurde het downloaden lang, meer dan 6 uur! Wat was het resultaat van de vorige download?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
32
Hallo,

Het downloaden mag normaliter niet veel tijd in beslag nemen, ik neem dan ook aan dat het uitvoeren van Zoek.exe zelf 6 uur geduurd heeft?
Maar in het logbestand is wel een enorme hoeveelheid aan beveiligingssoftware te zien, verwijder in eerste instantie alle dik gedrukte programma's eens.

Bitdefender Internet Security 2015
Advanced SystemCare 8
Browser Guard v3.0
HitmanPro 3.7
HitmanPro.Alert
IObit Malware Fighter 3
SUPERAntiSpyware
Trend Micro RUBotted 2.0 Beta
Trusteer Eindpuntbeveiliging
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
33
Alle aangegeven dingen heb ik verwijderd. Maar wat is er verkeerd aan Hitman pro, advanced system care en Superanti spyware? Ze verwijderden een grote hoeveelheid malware.
34
Hallo,

Met HitmanPro en Super Anti-Spyware is niets mis, maar het is allemaal wel teveel van het goede. Advanced System Care van Iobit zou ik zeker vermijden, dit bedrijf heeft namelijk nogal een dubieuze reputatie.
Maar is het nu inmiddels wel mogelijk om het systeem in de normale modus op te kunnen starten?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
35
Nee, helaas, nog altijd start hij in safe mode. Ik heb F8 gedaan en "computer herstel" aangeklikt, maar het heeft niet een verandering gebracht.
36
Hallo,

We gaan even iets anders proberen.

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding ComboFix van één van de onderstaande locaties naar het bureaublad.
  1. Bleeping Computer
  2. Info Spyware
ComboFix uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuisknop op "ComboFix" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Op een Windows XP computer zal ComboFix de "Recovery Console" installeren als deze nog niet aanwezig is. (Een actieve internet verbinding is dan een vereiste).
  • Klik in het venster bij het 'Installeren van de Recovery Console' op "Ok".
  • Klik in het info scherm op "Ja" als de Recovery Console met succes is geïnstalleerd.
  • Klik in het scherm van de disclaimer op "I Agree", de benodigde onderdelen worden nu uitgepakt en middels ERUNT wordt er een register back-up gemaakt.
  • Wanneer dit gereed is zal ComboFix vanzelf starten, in het blauwe scherm ziet u de voortgang van de systeemscan die wordt uitgevoerd.
  • Belangrijk! gebruik de computer tijdens de scan niet voor andere zaken.
  • Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden zoals bijvoorbeeld bij de aanwezigheid van een rootkit, dit is normaal.
  • Wanneer ComboFix gereed is, zal het een logbestand aanmaken. Voeg dit logbestand in het volgende bericht als bijlage toe.
    (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\ComboFix.txt.)
* Noot !!! Indien u één van de onderstaande meldingen krijgt na het gebruik van ComboFix herstart dan de computer.
  • Er is geprobeerd een ongeldige bewerking uit te voeren op een registersleutel die is gemarkeerd voor verwijdering.
  • Illegal operation attempted on a registry key that has been marked for deletion.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
38
Goedemorgen,

Ook hier geen aanleiding te zien van het geforceerd starten van de veilige modus, maar controleer ook het volgende eens.
Type bij start > uitvoeren het commando Msconfig gevolgd door enter.
Open het tabblad "computer opstarten" maak hier vervolgens eens een screenshot van en plaats deze in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
39
Sorry dat het zo lang duurde, maar ik kon opeens niet meer inloggen bij Webplus. De extensie jpg en alle andere mogelijkheden werden niet toegestaan in dit mailtje. Het is mij een raadsel waarom niet. Ik had ook een foto gemaakt van systeemconfiguratie "computer opstarten",maar ook deze jpg is niet toegestaan. Maar ik kan je verzekeren dat er geen enkel hokje is aangevinkt.
40
Goedemorgen,

Het klopt dat afbeeldingen niet als bijlage toegevoegd kunnen worden, je kan deze uploaden naar http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en hier de bbcode link plaatsen.
Laurens27 schreef:Maar ik kan je verzekeren dat er geen enkel hokje is aangevinkt.
Oké maar het gaat mij vooral om het bovenste gedeelte, wat daar precies vermeld staat.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
41
Ook dit werkt tegen. Maar wat er bovenin staat is het volgende:

Windows7(c:\Windows): Huidigbesturingssysteem; Standaardbesturingssysteem.

Kan de oorzaak misschien liggen bij de DHCP instelling? Voordat de pc op safemode ging, kon de lokale host niet gevonden worden, waardoor ik via Google niet op het internet kon komen en alle gerelateerde verbindingen werkten niet. Vreemd genoeg krijg ik wel Windows updates en werkt Outlook prima. Ik kan met de Breedband server geen internet verbinding krijgen.
42
Hallo,

Dat het safe mode probleem met DHCP te maken heeft is onmogelijk, een corrupte installatie van Windows ligt meer voor de hand.
Wat je eens kan proberen is om een repair installatie van Windows 7 uit te voeren, zie onderstaande link voor meer informatie.
http://www.sevenforums.com/tutorials/34 ... stall.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Maak voor de zekerheid wel een back-up van alle belangrijke gegevens en andere bestanden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
45
Helaas, Macrium Reflect doet niks.
Ik heb twee dvd's , een "Reinstallation" en een "Driver and utilities" dvd.

Ik ben bezig geweest om terug te zoeken wat ik had gedaan, voordat de pc op safemode ging en ik kan mij nog heel vaagjes herinneren dat ik ergens een klein rechthoekje met een schuif had gebruikt, maar ik weet dit geval niet meer te vinden en ik weet ook niet meer wat het precies geweest is. Ik heb uren gezocht.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”