Plaats reactie
46
Hallo,

Vreemd, maar laten we eens iets anders proberen. Die via de veilige modus het volgende eens en herstart dan even de computer.

Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Alles uitschakelen"
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
48
Hallo,
  • Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
  • Klik met rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator.
  • Typ nu het onderstaande blauw gedrukte commando over gevolgd door enter.
    • bcdedit /enum
  • Vermeld in het volgende bericht even exact wat er in beeld staat of maak hier een screenshot van en upload deze via een ander systeem naar http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en plaats deze ook in het bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
49
k heb er een word-bestand van gemaakt, omdat IMGDumper en een jpg bestand niet werden geaccepteerd. Ik hoop dat je het kunt openen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
50
Hallo,

Dit ziet er allemaal normaal uit, ik denk dan ook dat een schone installatie van Windows de meest effectieve oplossing is in deze situatie.
Maak van alle belangrijke bestanden een reservekopie en voer een schone installatie van Windows uit, hiervoor kan je de eerder vermelde reinstallation DVD gebruiken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
53
Hallo,

Met een schone installatie van Windows is dit probleem zeker verholpen, en wat betreft de back-up hoef je dat in principe alleen van je eigen belangrijke gegevens te doen.
De Windows map en overige zaken zoals Program Files en dergelijke hoef je in principe niet te back-uppen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
54
Nog een vraagje. Wat gebruik jij om je computer regelmatig op te schonen?

Ik wil je hartelijk bedanken voor je inzet en vooral geduld. Je avatar vind ik prachtig. Ben jij dat?
55
Hallo,

Ik gebruik zelf geen programma's om mijn systeem op te schonen, zeker geen registertools of andere boosters, optimizers en vergelijkbare software.
Vaak richten deze meer schade aan dan dat die goed doen. Het enige programma dat ik eens in de zoveel tijd gebruik is CCleaner om tijdelijke bestanden op te ruimen.
Laurens27 schreef:Je avatar vind ik prachtig. Ben jij dat?
Dank je, maar dit ben ik niet zelf. Dit is Cortana het "hulpje" in Windows 10 zeg maar.  :D

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
56
Hallo Maxstar,
Het heeft even geduurd, maar ik heb je advies opgevolgd en W7 opnieuw geïnstalleerd. Mijn pc werkt nu prima. Ook de voorgaande fouten zijn verdwenen.
Nog één vraagje. Ik wil mijn pc nu zo gezond mogelijk houden. Wat voor programma's gebruik jij? Heeft een driver booster zin?
57
Hallo,

Programma's om drivers automatisch te updaten heeft geen toegevoegde waarde, dergelijke programma's kunnen namelijk eerder voor problemen zorgen.
Via Windows Update worden immers ook al noodzakelijke updates verspreid voor drivers.
Mocht je andere drivers willen updaten om welke reden dan ook download deze dan altijd van de website van de fabrikant van de hardware.

Ook register-cleaners en andere tools op het systeem te optimaliseren zijn gewoonweg overbodig. Mocht je het systeem toch willen opschonen gebruik dan een programma zoals CCleaner.
Verder is het natuurlijk van belang op het systeem goed te beveiligen, dit kan prima met een gratis virusscanner zoals die van avast!, Avira of AVG.
Hiernaast kan je dan nog een aanvullende malwarescanner installeren zoals Malwarebytes Anti-Malware om periodiek het systeem te scannen.
Mocht je verder nog vragen hebben omtrent het beveiligen van het systeem laat het dan gerust weten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”