Plaats reactie
1
Windows 7 start alleen in safe mode. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, zoals F7 en F8, cmd, msconfig. Ik kan ook geen internet verbinding krijgen in safe mode. Heeft iemand suggesties voor dit probleem.
Laurens.
2
Hallo en :welkom:,

Wat gebeurd er als je de computer normaal wilt opstarten? Krijg je een bepaalde melding?
Ik kan ook geen internet verbinding krijgen in safe mode.
Dat klopt, veilige modus is zonder internet, uitgezonderd die met netwerk mogelijkheden.
4
Hallo,

Kun je het volgende eens doen in veilige modus?
Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Alles uitschakelen"
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.
14
Goedemorgen,

Ben je in het bezit van een installatie medium? Verder mag je het volgende even doen:
Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Mogelijk hoeft het niet als administrator vanaf veilige modus.
15
De scan gedaan en het resultaat: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden".

Ik vraag mij af of de oorzaak kan liggen bij mijn vorig pc probleem dat nog niet is opgelost.
Voordat de pc op safe mode ging, kon ik opeens geen internet verbinding krijgen. De interne host kon niet gevonden worden. De LAN server heeft een normale "automatische" verbinding, maar Breedband kan geen verbinding krijgen. Het geeft een fout 651 weer. Bij verschillende forums had ik oplossingen gevonden en heb ze allemaal uitgevoerd, echter zonder resultaat.
Gek genoeg kan ik Outlook normaal gebruiken. Het download berichten en ik kan berichten versturen. Ook mijn virusscanner (Bitdefender) doet het normaal, maar alle andere internet gerelateerde iconen kunnen niet geopend worden, dus Google ook niet. Mijn kabelverbinding met de modem is goed. De modem zelf is ook in orde.
In stilte hoop ik dat u ook bereid bent om hier uw licht te laten schijnen.

Laurens.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”