Hallo Maxstar,
Beetje late reactie: ben net thuis. SFCfix heb ik al geprobeerd (op aanraden van Dropbox). Hielp helaas niet.
77
Hallo,
Of ik moet het mis hebben, maar deze tool is zover ik zie nog niet geadviseerd. Ook lost deze tool niet automatisch problemen op maar toont het wel eventuele problemen aan.
Mocht je deze tool toch al uitgevoerd hebben doe het dan nogmaals en plaats even opnieuw het resultaat van deze check-up.
Of ik moet het mis hebben, maar deze tool is zover ik zie nog niet geadviseerd. Ook lost deze tool niet automatisch problemen op maar toont het wel eventuele problemen aan.
Mocht je deze tool toch al uitgevoerd hebben doe het dan nogmaals en plaats even opnieuw het resultaat van deze check-up.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
79
Goedemorgen,
Volg de onderstaande instructies om een DISM Scan van Windows uit te voeren.
Volg de onderstaande instructies om een DISM Scan van Windows uit te voeren.
- Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
- Klik met rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator.
- Typ nu het onderstaande blauw gedrukte commando over gevolgd door enter.
- DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
- Wacht nu tot dit proces gereed is en open nu de volgende map "C:\Windows\Logs\CBS\".
- Voeg uit deze map het logbestand met de naam CBS.log als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
81
Hallo,
Dit ziet er niet goed uit, maar probeer ook het volgende commando eens DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth
Dit ziet er niet goed uit, maar probeer ook het volgende commando eens DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
83
%windir% is de variabele voor de Windows map, op deze locatie tref je dus het logbestand aan C:\Windows\Logs\CBS\Checksur.log.
Voeg deze even als bijlage toe.
Voeg deze even als bijlage toe.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
85
Dat is wel vreemd, laten we het logbestand eens op een andere manier opzoeken.
Download de 32 of 64 bit versie van Systemlook naar het bureaublad.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Download de 32 of 64 bit versie van Systemlook naar het bureaublad.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
- Klik met de rechtermuisknop op SystemLook.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
- In het venster dat verschijnt kopieer je onderstaande code:
Code: Selecteer alles
:filefind
Checksur.log
- Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
- Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
- Post de inhoud van dit logbestand.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
87
Het laatste logbestand is dus van 24-09, en hierna (met de laatste check) is er dus helemaal geen nieuw log-bestand aangemaakt.
Maar probeer nogmaals eens het commando DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth, ik ben benieuwd welk resultaat dit nu geeft.
Maar probeer nogmaals eens het commando DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth, ik ben benieuwd welk resultaat dit nu geeft.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
89
Ik ben bang dat in dit geval een compleet schone installatie de beste (maar ook snelste) oplossing is om alles weer goed werkend te krijgen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)