Plaats reactie
31
Hallo,

Had je dit al geprobeerd?

Probeer of je kan updaten, mocht het niet gaan probeer dan het volgende en probeer dan nogmaals te updaten.

Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Alles uitschakelen"
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.
33
Hallo,

Nog steeds dezelfde foutcodes?

Maak eens een screenshot van Windows Update, indien foutcodes anders zijn.
Maak eens een screenshot van de melding, en plaats deze vervolgens even op het forum.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
35
Hallo,

Er is iets goed mis met je Windows Update...
Download de MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "MiniToolBox.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Installed programs
    Afbeelding
  • Klik vervolgens op de knop Go.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in uw bericht.
  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
Probeer daarnaast deze tool.
40
Ik heb het nog eens overgedaan. Hopelijk is het nu ok.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
44
Updaten had ik niet geprobeerd. Doe ik nu meteen...
Weeral hetzelfde bericht: "updates zijn niet geïnstalleerd. Foutcode: 800B0100 en 8024200D"

Met installatiemedium bedoel je de DVD ? Die heb ik inderdaad.
Windows Home Premium.
Had ik op mijn vorige harde schijf geen problemen mee - toch niet wat betreft updates.
45
Dropbox, wat me nu te binnen schiet: op een bepaald moment kreeg ik meldingen op mijn scherm dat er "iets" scheelde met de harde schijf. (De Samsung SSD).
Ik werd aangeraden mijn documenten op te slaan, enz.
Die boodschap kwam steeds terug tot ik hem uitgevinkt heb. Daarna niet meer. Behalve de update werkt trouwens alles naar behoren, alleen veel sneller dan voorheen natuurlijk.
Geen idee of dit van belang is ,maar ik dacht dat ik het misschien toch maar beter meldde.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”