Plaats reactie
61
Geen foutmelding te zien. In de lijst van geïnstalleerde updates komen de nummers niet voor. Er waren wél al diverse pogingen om ze te installeren maar die mislukten telkens weer.
62
Dropbox en Maxstar, ik hoor niets meer. Betekent dit dat we zowat alle mogelijkheden hebben geprobeerd ? Jammer genoeg zonder positief resultaat. Toch hartelijk dank voor de geboden hulp en de tijd. Ik weet nu toch dat mijn SSD schijf ok is en het inderdaad tijd werd om die "oude" te vervangen. Ik heb van al "mijn documenten en afbeeldingen" een kopie op een andere harde schijf en nog eens op een externe (je weet maar nooit dat mijn computer in de fik vliegt).
Toch nog een vraagje: wat raden jullie me aan ? Zou ik de SSD schijf formatteren en Windows nog maar eens volledig opnieuw herinstalleren ? (ik zie er een beetje tegen op) En is de kans groot dat de updates dan wél lukken ? Of is dit alles te wijten aan de -eigenlijk onaanvaardbare- tekortkomingen van Microsoft ? Als je gewoon verder werkt met de PC zoals die nu is, betekent dit dan dat je onverantwoorde risico's neemt, ik denk bvb. aan bankverrichtingen ?

Alvast bedankt voor het antwoord,
Paul.
63
Hallo,
Dropbox en Maxstar, ik hoor niets meer.
Ik heb naast dit forum ook een (redelijk zwaar momenteel, maar dat maakt niet uit, is niet persoonlijk trouwens) leven en Maxstar ook. We kunnen niet 24/7 op het forum zitten, ook ik wil graag eens ontspannen.

M.b.t. je probleem, wil je dit eens proberen?
Go into Control Panel >> click on Windows Update item
Click on Change settings (at top left)
under Important updates, click on the down-arrow pull-down
Click on Never check for updates
press OK
Close the Control Panel window
Then Logoff and restart Windows fresh.
When ready, go back into Control Panel >> click on Windows Update item
Click on Change settings (at top left)
under Important updates, click on the down-arrow pull-down
Now make the selection that you need for automatic updates
press OK when done
Close the Control Panel window
64
Ik veronderstel dat ik dus na afsluiten van het configuratiescherm automatisch naar updates moet laten zoeken ? Ingesteld om 20.00 u en gewacht wat er gebeuren zou. Er werden 4 updates gevonden, geprobeerd om die vervolgens te installeren en weer: "mislukt"
65
Hallo,
  • Ga via het Configuratiescherm naar Windows Update.
  • Klik op Wijzig instellingen (links boven).
  • Onder "belangrijke updates" haal je het menu naar beneden en kies je NOOIT.
  • Druk op OK, sluit het Configuratiescherm en herstart je computer.
Herhaal nu bovenstaande stappen maar i.p.v. NOOIT kies je nu AUTOMATISCH.

Lukt het updaten nu wel?
66
Wanneer ik de procedure volg, wordt gevraagd een uur in te stellen voor het automatisch zoeken naar updates. Ik heb 21.00 u. ingesteld en daarop begon het automatisch zoeken meteen. (terwijl het nog geen 21 u is). Na de poging tot installeren krijg ik echter dezelfde melding: "mislukt"
67
Hallo,

Maak eens een screenshot van de melding, en plaats deze vervolgens even op het forum.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
71
Zet Updates automatisch installeren (nooit) eens op Nooit, herstart je computer en zet de instelling daarna terug naar zoals die nu staat, de tijd is niet heel belangrijk verder.

Kun je dan wel updaten?
74
Ja, maar ik vond veel reacties op internet waaruit bleek dat dit vaak (of meestal ?) niet lukt tenzij je de updates van je huidige Windows-versie hebt kunnen installeren.
Zou ik het proberen of zou ik gewoon de Windows 7 herinstalleren ? Graag jullie advies want ik raak er niet uit.
Om mijn vorige vraag van vandaag te herhalen: is het echt onverantwoord om zonder al die updates verder van Windows gebruik te maken ?
75
Goedemorgen,

Een systeem wat niet geheel up-to-date is kan inderdaad een risico vormen, om dit probleem op te lossen zou een schone installatie van Windows 7 inderdaad uitkomst kunnen bieden.
Maar laten we eerst nog eens wat anders proberen.

Download Afbeelding SFCFix naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op SFCFix.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens opent er een commaprompt, klik hier op een willekeurige toets b.v. de spatiebalk om door te gaan.
  • Volg nu de verdere instructies zoals deze in de vervolgschermen worden weergegeven.
  • Wanneer de tool gereed is opent er een logbestand in kladblok, en wordt tevens als SFCFix.txt op het bureaublad opgeslagen.
  • Voeg dit bestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”