Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Dropbox
Banned
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Emsisoft Internet Security

Re: systeemherstelpunten verdwijnen automatisch

za 19 sep, 2015 16:00:47

Er stond MSE vermeld in zijn profiel, dat heeft hij aangepast dus ik zie het hele probleem niet.

andre@home
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
AV: Avast
AM: Malwarebytes
FW: Handmade script Linux, ZA on Windows

za 19 sep, 2015 16:45:02

En ik heb gequote wat er in zijn profiel stond dat dit niet een beste scanner is... als de juiste info in zijn profiel had gestaan.. had ik mijn advies niet hoeven te geven... en had ik iemand anders in die tijd kunnen gaan helpen... ook ook deze "nasleep" niet gehad...
Imho is dit traceerbaar juist.
PS: mocht echt wat "fout" gedaan hebben ... hoor ik dat graag van een Moderator (ben jij dat?) en zal ik mijn leven verbeteren... :lol:

RienR48
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AM: Malware Antimalware free
FW: ?

za 19 sep, 2015 19:12:57

André,
Ik ben niet ervaren op dit forum. Ik wist ook niet dat in mijn profiel stond dat mijn virusscanner MSE was. Ik snapte daarom dan ook niet hoe jij aan die informatie kwam, vandaar mijn opmerking. Sterker nog: ik heb nog nooit gehoord van een virusscanner MSE, en ik heb die ook nooit gebruikt. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik die informatie ooit zelf in mijn profiel heb gezet.
Pas toen ik door Ninja'd (of is het Dropbox?) erop werd geattendeerd dat MSE in mijn profiel stond, heb ik dat gezien, en zoals je hebt vastgesteld, meteen gewijzigd in Avast.

Ik betreur het dat een en ander bij jou verkeerd is gevallen. Ik hoop dat je bovenstaande uitleg begrijpt en accepteert.

En wat betreft je opmerking over 'in een topic te schrijven waar ik niet mag/kan reageren', dat snap ik nog steeds niet... iEscape heeft mijn vervolgbericht verplaatst.....

M vr groet,
Rien

Dropbox
Banned
AV: Emsisoft Internet Security

za 19 sep, 2015 19:26:46

Het is Dropbox, Ninj'd is een term die je gebruikt als iemand net wat eerder is (Ninja).

Verder vermoed ik dat je het tijdens de registratie heb ingevuld en MSE is de afkorting voor Microsft Security Essentials. :good:

andre@home
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
AM: Malwarebytes
FW: Handmade script Linux, ZA on Windows

za 19 sep, 2015 19:45:56

Toelichting geaccepteerd en je hebt toch " tijdens de registratie heb ingevuld en MSE is de afkorting voor Microsft Security Essentials" .... ingevuld... dat gaat niet vanzelf...

Dat jouw topic deels verplaatst was... daar kwam ik achter; in die sectie mag je nl alleen geholpen worden door de experts daar.
Even lezen als je antwoordt... het stond bij boven de reactie die vervolgens niet geaccepteerd wordt, ok dat is dan zo de regel.
(als het niet bij jou staat.. probeer in die sectie maar op een ander bericht te reageren... dan zie je het zeker.)
Wel vreemd dat je wel reageren kunt... kort geplaatst wordt ... en vervolgens het bericht weggehaald wordt en je een berichtje krijgt...
Als de forumsoftware alleen maar een reply van de experts en degene die de vraag stelt mogelijk maakt... kan je al die andere opties gewoon schrapen... die bestaan dan niet in die sectie.
Iemand anders kan wel een nieuwe vraag stellen... en dat staat er dan wel weer bij als tip...
Het zij zo, zo werkt het nu iig op mijn scherm.... ;)