Plaats reactie
151
Beste,
Tijdens het verloop van deze procedure was de laptop op de goede weg, dit na moeizaam installeren van nederlands windows 7. Had toen reeds ie met google. Dan bij installeren van avg loopt het opnieuw fout. Dan na veel tests van het geheugen blijkt een balkje kapot, misschien beide. Toen kon ik nog testen. Opnieuw testen ging dus plots niet meer. Bij het aanleggen begint te draaien voor een paar seconden, slaat zelf af, begint opnieuw en slaat terug af, en zo verder. Afleggen met aan uitknop lukte dus niet meer. Dat is zo een beetje de up en terug veel down van deze pc. Kort samengevat dus.
152
Hallo,

Vanmiddag wordt het nieuwe geheugen geleverd toch? Laten we als eerste even afwachten of je hiermee het systeem weer kunt opstarten.
Echter het afsluiten van de laptop door geforceerd het stroom eraf te halen is geen goede manier, hiermee kan de hardware steeds een aardige opdonder krijgen.. :-[
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
153
Heb eens een foto genomen voor te vergelijken.
Bij de eerste zit die inkeping anders dan de nieuwe als die blokjes bovenaan staan.Nieuwe in dat doosje.
Zou dit goed zijn? Had de juiste info gegeven aan de verkoper, ik had een balkje mee om te bestellen.
Afbeelding
157
zoals te zien op de foto staan die vier blokjes bovenaan als ze in hun slot zitten, bij de nieuwe latjes zouden die blokjes onderaan zitten.Is toch te zien aan die inkeping?
158
goldenrod schreef:zoals te zien op de foto staan die vier blokjes bovenaan als ze in hun slot zitten, bij de nieuwe latjes zouden die blokjes onderaan zitten.Is toch te zien aan die inkeping?
Draai ze eens een halve slag om zodat de bovenkant onder ligt, verder niet de richting o.i.d. snap je?
159
dit is een foto omgekeerd
Afbeelding
zo kan of kunnen die nieuwe rechts in het doosje wel in het slotje, maar die zwarte blokjes zitten dan onderaan, niet zoals bij diegene die er in zaten. Daar zaten die blokjes dan bovenaan. zoals nu op foto kan de nieuwe er in.
163
Goedemorgen,

Aan welke kant de geheugenchips van de module zitten maakt niet uit, ook de hoeveelheid geheugenchips (zwarte blokjes) maakt niet uit. Zo heb je bijvoorbeeld double sided en single sided geheugen, bij de laatste zitten er dan maar aan een zijde geheugenchips. Het oorspronkelijke geheugen is DDR3 - PC3-10700, als het nieuwe geheugen exact hetzelfde is dan is dat correct. Dat het geheugenbankje er anders uitziet maakt niet uit hoor.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
164
Halo Maxstar,
heb alweer dikke pech. Ik had het geheugenbalkje getoond aan de verkoper om nieuwe te bestellen. Deze waren toegekomen, maar er staat drr 2 op de leveringsbon. U meld mij dat het ddr3 moet zijn, dus verkeerd geleverd. Moet nu wachten tot dinsdag ten vroegste voor de juiste balkjes. Da's alweer pech, want met die verkeerde zou het alweer fout lopen zeker, en wij zouden denken dat er nu goede balkjes in zaten.
Dus ik moet afwachten tot ten vroegst dinsdag.
Beste groeten,
Patric

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”