Plaats reactie
136
Hoi,

Naar die informatie die je hebt gegeven kijk ik later, verwacht dus vanavond (eventueel eerder) een reactie daarover.
Even iets bijkomend vragen, wat staat eigenlijk op die balkjes? Programma's of zo? En op de harde schijkf dan? Of zou ik daar ergens bijkomende info kunnen vinden?
Nee, hier staan geen programmas o.i.d. op. Mogelijk heb je wat aan deze website met informatie over hoe RAM werkt.

Edit: Welke van de twee is defect?
MT8JSF 25664HZ 1G4D1 1023
2GB 1RX8 PC3-106005-9-10-B1
Edit 2: Ziet het geheugen bankje (MT8JSF) er uit zoals deze op de foto?
137
Had dit bericht nog niet gezien van edit.
Ja zien er zo uit, twee gelijke nummers, de onderste is kapot.
Is voldoede er één te vervangen, zou hier rond 40 euro kosten?
Graag dringend advies
dank Patric
139
Hallo,
goldenrod schreef:Ok dan, met een ander bankje zou het probleem dan opgelost zijn? Moet dit dan nog een configuratie krijgen of zo iets?
Met het nummer te noteren zou ik dit dan kunnen bestellen ergens? Wat zou de prijs ongeveer zijn van zo een balkje?
Bedankt
Intussen heb je beide geheugenbankjes getest zo te zien, alleen is het me niet helemaal duidelijk want er zijn diverse testen maar heel kort uitgevoerd.
Ook zit er één test bij met een foutmelding waardoor het geheugen blijkbaar niet is getest. Dat is de foto waar een "Unexpected interrupt" wordt aangegeven.
Voer ter controle nog eens opnieuw een scan uit wanneer beide geheugenbankjes weer zijn terug geplaatst, dit om bijvoorbeeld een slecht contact uit te kunnen sluiten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
140
Hallo,
heb de balkjes beide terug ingestopt en is bezig met scannen. Na 1.22 min. slecht scherm en pc valt uit. krijg hem niet meer in gang, aanleggen en valt direct terug uit zelfs als ik op f10 druk. Heb dit al voor gehad, na de stroom uittrekken en na herhaaldelijk proberen lukte het toch, blijkbaar nu niet meer. En nu, is het toch zeker de geheugenkaarten? Had die nu reeds besteld.
144
had dit niet gedaan, nu wel.
Start nooit op, soms schakelt terug uit na paar seconden en dan zelf weer aan enz. Sart niet gewoon en ook niet na drukken f10
Met slechte(???) hoort soms reageren of proberen, maar raakt niet opgestart. Heb alle vier de mogelijkheden geprobeerd.
148
kan hem anders niet afleggen met de aan-uitknop, dan terug proberen
Zou hij wel terug werken met de nieuwe balkjes die ik deze namiddag zal hebben? Ik mag het hopen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”