Plaats reactie
1
Beste,
kan iemand mij helpen?
Ik zit met een zeer trage pc, reeds veel geprobeerd via dit forum, maar verbeteren lukt niet. Daarom is mij de raad gegeven terug naar fabrieksinstellingen te gaan met opstarten en f11 pulserend te gebruiken om in recovery te geraken, maar dit lukt mij dus niet.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het is een hp pc.
Dank bij voorbaat
Patric
2
@ Patric,

De link vermelden waar reeds suggesties zijn aangeboden lijkt me wel handig, om te voorkomen dat dezelfde suggesties nogmaals worden gegeven.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Beste, ik vind geen nummer van het forum waarbik contact had met abbs, die voorstelde een ander bericht te plaatsen. Hoe kan ik anders linken?
4
@ Patric,

Dat heb ik al voor u gedaan, klik op de link in mijn vorig bericht.
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
@ Patric,

Het is niet meer nodig, diegene die u wellicht verder kunt helpen kunnen op die link klikken.
Klik maar op de link hieronder in de quote, dat verwijst naar uw andere topic.
iEscape schreef:@ Patric,

De link vermelden waar reeds suggesties zijn aangeboden lijkt me wel handig, om te voorkomen dat dezelfde suggesties nogmaals worden gegeven.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
In je vorige topic vroeg abbs je om Speccy uit te voeren, een link te produceren en die link in je topic te plakken ... wil je dat eens uitvoeren en de geproduceerde link hieronder plakken ?
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
8
Wil het wat lukken met Speccy ?
Afbeelding
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
9
Beste,
Mijn pc is een hp (product XH47BEA#UUG) en is zeer traag geworden bij opstarten en afsluiten. Besturungssysteem is windows 7. Opent en sluit ook traag internet en é-mail programma thunderbird. (windows live mail van essentials kan niet geïnstalleerd worden). Sluit soms onverwacht af na opstarten.
Heb reeds ccleaner gebruikt, en ook adware om op te kuisen, maar heb nog steeds problemen. De harde schijf is ook nagezien en geen fouten gevonden, die is dus in orde.
Zou iemand mij kunnen helpen deze pc terug in orde te krijgen?
Dank bij voorbaat.
10
Ik vind hier nergens iets terug van speccy? Kan eens zeggen hoe dit gedan moet worden? Had geen bericht meer ontvangen, toch geen e mail , zo die andere topic dus niet gezien denk ik.
11
@ Patrick,

Uw 2e & 3e topic zijn samengevoegd.

Om het forum overzichtelijk te houden gaan we in dit topic verder ☞ noteer deze link.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
@ Patrick,

Voer onderstaande uit:

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
14
@ Patrick,
goldenrod schreef:hoop dat dit het is
Neem de beschrijving om het Speccy logjes te plaatsen nogmaals rustig door, uw bijlage is blanco.

In uw eerst topic heeft u speccy ooit uitgevoerd.
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”