Plaats reactie
123
ben nu al bezig met de twede, duurt nog altijd voort deze, maar bij de eerste bleef de tijd staan bij 9 seconden. Deed een paar minuten zeker niet meer verder, dus een veel foto's genomen omdat de eerste keer de pcuitging. Na veel moeite terug kunnen beginnen. Dus tijd bleef staan op 9 seconden. Deze is nu reeds 12 min bezig en draait nog steeds
124
Als je deze een paar uur hebt laten draaien kun je vervolgens de andere opnieuw doen, hier wel natuurlijk eerst een foto van maken straks.
125
Afbeelding

Nu al 1.34 aan het draaien, maar onderaan melding: pass complete, no errors, press esc to exit. Hij draait echter nog altijd. Nog wachten?
126
Ik denk dat je deze scan wel mag stoppen, geheugen geeft geen problemen, probeer het nog eens met het andere bankje? Ik vermoed dat daar meer erros zichtbaar zullen worden, :good:
127
Afbeelding
Halo,
eerste keer de foutmelding zoals te zien op foto (unexpected......) en uitschakelen. Start zelf twee keer op, nu de foto. Running draait niet meer na 6 sec.
129
Ok dan, met een ander bankje zou het probleem dan opgelost zijn? Moet dit dan nog een configuratie krijgen of zo iets?
Met het nummer te noteren zou ik dit dan kunnen bestellen ergens? Wat zou de prijs ongeveer zijn van zo een balkje?
Moet ik eerst nog een bericht krijgen van maxstar?

Bedankt
130
Denk dat je dan beter twee nieuwe bankjes kan nemen, prijs e.d. doe ik geen uitspraak over, evenals welke je zou moeten hebben, kan ik thuis wel naar kijken, hoeveel geheugen had je zelf in gedachten?
131
hao,
dit staat erop:
eerst onderste blokje dat kapot is: CT:RBBYHC6TFZA7TF, en bovenste CT:RBBYHC6TFZA7U9. Echt nodig ze alle twee te nemen, en gewoon insteken en dat werkt?
132
Ja vaak wel, kun je eens een foto maken van het geheugen-bankje waarbij de teksten die erop staan duidelijk te lezen zijn? Als ik "CT:RBBYHC6TFZA7TF" op Google zoek kom ik namelijk niet verder.
133
Hallo,
Foto nemen kan niet duidelijk, Is zeker erop 2 GB vermeld op een plakkertje aan de achterkant.
Op de goede althans . Is er eigenlijk verschil tussen die twee?
Ben eens info gaan nemen hier, de prijs zou ong. 80 euro zijn voor die twee, misschien in voorraad.

Hopelijk is het zeker dat het toestel zal werken na vervanging van die stukjes. Relatief toch duur dacht ik.
Maar kan niet anders zeker? Schijnt wel dat het merk geen rol speelt voor die stukken????
Graag uw advies

Patric
134
Geen probleem, kun je de tekst die er opstaat eens volledig hier plaatsen?

Merk maakt volgens mij niet uit voor geheugen, je betaalt volgens mij voor de naam. Maar zitten er nu 2x 2GB in? Eventueel kun je dat uitbreiden naar 2x 4GB of 2x 8GB? ;D

Ik zou zelf wel even de reactie van Maxstar afwachten, hij heeft net wat meer ervaring op dit gebied. :good:
135
halo,
hier even gegevens van de balkjes, ze zijn gelijk denk ik zo.
MT8JSF 25664HZ 1G4D1 1023
2GB 1RX8 PC3-106005-9-10-B1

Hopelijk zal na de vervanging de PC terug in orde zijn.
Even iets bijkomend vragen, wat staat eigenlijk op die balkjes? Programma's of zo? En op de harde schijkf dan? Of zou ik daar ergens bijkomende info kunnen vinden?
Grtjs
Patric

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”