Plaats reactie
168
Halo,
dik in de problemen, met die nieuwe balkjes nog steeds geen beeld. Ik laat gewoon opstarten, drukken op f10 dan eens esc, maar niks meer. Na het installeren van win 7 nederlands (was even goed tot ik avg geïnstalleerd had ; Zie ook verloop op forum. Hierna is de pc terug verslecht, tot de toestand nu. Hebt u een oplossing voor mij? Dank bij voorbaat.
Patric
171
Hoi,

Normaal door F8 in te drukken als je hem aanzet maar ik begin te twijfelen over je videokaart of monitor, probeer het toch maar even.

Is het mogelijk dat je een videokaart erin stopt om dat uit te sluiten of kun je een andere monitor aansluiten zodat we kunnen kijken hoe het dan gaat?
172
Met f8 gaat het niet, wat avg betreft, die was er al af na een opstartherstel, reeds enige gesprekken geleden, nog voor die geheugentesten een aanvang namen. Is toch vreemd dat deze pc zoveel slechter geworden is. Ik heb nog de usb met win 7 erop, die ik reeds eerder heb gebruikt; kan ik daar iets mee aanvangen? Ik kan ook niet meer in bios met f10, alé ik zie toch niets, geen beeld.
174
Halo,
lijkt mij niet simpel als ik die handleiding bekijk. Hoeveel geheugen moet die stick hebben? Heb er hier nog een van 1 GB. Is dat genoeg?
Ziet er wel moeilijk uit.
176
Halo,
zal morgen eerst een USB stick moeten halen, maar kan je nu reeds wat duidelijker zijn?
Ik zie in het begin van die handleiding in die gegeven link dat ik in bios moet geraken, maar dit gaat al niet.
Ik zal dan die nieuwe stick kunnen maken op een goede pc toch? En dan de gemaakte stick stoppen in de foute pc. Zal ik dan wel kunnen opstarten en hoe? Raak nu zelfs niet met de f10 in de bios. Dit alles is mij zeer onduidelijk.
Kan ik dan nu reeds met iets beginnen downloaden op mijn goede pc, zonder hieraan schade toe te brengen en dan overzetten op een stick om te gebruiken op de defecte? Maar hoe hem dan gebruiken dan?
177
Hallo,

Wanneer je op deze laptop nog steeds geen beeld hebt zal er ongetwijfeld meer aan de hand zijn. Dit zou allemaal de oorzaak kunnen zijn van de manier van afsluiten die je hanteerde.
Het abrupt loshalen van de voedingsadapter om het systeem af te sluiten is natuurlijk geen goede manier en kan je immers de hardware beschadigen.
Wat je kan proberen is om te kijken of je wel beeld krijgt als je een externe monitor op het laptop aansluit.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
178
Halo,
heb die stick met windows live kunnen maken volgens de gandleiding. Ik heb ook een extern scherm aangesloten. Maar geen beeld op extern scherm dat goed is, ook niets met die opstart usb stick. Dit is niet zo mooi zeker.
179
Goedemorgen,

Wanneer je ook op het externe scherm geen beeld krijgt is dat inderdaad geen goed teken, mijn vermoeden is dan ook dat er meer defect is dan alleen het geheugen wat al talloze errors aangaf.
Via het forum is het nu heel moeilijk om één en ander te kunnen testen, wellicht is het daarom handiger om de computer eens na te laten kijken bij een computerzaak.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
180
Halo,
spijtig dat het zo is verlopen. Dit zal dan het einde zijn van dit forum denk ik.
Ik dank u hartelijk voor uw hulp. Ik hoop in de toekomst indien nodig nog op uw hulp te kunnen rekenen.
Beste groeten,
Patric

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”