Plaats reactie
1
Hallo,

Ik wil even iets met jullie delen. Het gaat om dit nieuwsbericht van Techzine.nl, klik hier om het artikel te lezen. Lees daarna het onderstaande.

Het is toch van de zotte dat Microsoft nu al wil beginnen met de mensen voorbereiden op het einde van Windows 7? Ze willen "geen risico" lopen.
Oke, ik moet wel zeggen dat Windows XP en Vista hun beste tijd hebben gehad, maar al die bedrijven dan? Die zijn pas geleden massaal overgestapt op Windows 7 en nieuwere versies van Windows Server.
Op 14 juli ging Windows Server 2003 namelijk met pensioen, en over 2 jaar is Server 2008 (en Windows Vista) ook aan de beurt.

Ik vind dat MS best de mensen mag aansporen om snel over te stappen op Windows 10, maar om nu al te zeggen dat Windows 7 zijn beste tijd al heeft gehad? Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens.

Ik gebruik Windows 7 namelijk pas sinds 2012 en werkt bijna net zo goed als XP (Windows XP SP3 was geweldig!). En dat geneuzel over Live Tiles en Windows Live (SkyDrive, Office 365, Skype) bende hoef ik niet.

Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Apple. Ze integreren iCloud teveel in het systeem. Met het .Mac tijdperk was het nog acceptabel, met MobileMe en iDisk(?) werd het me eigenlijk al teveel, maar nu met dat iCloud... Ik vind het geen toegevoegde waarde geven, maar dat komt omdat ik het niet gebruik. Alleen zit het me gewoon in de weg.
iTunes is ook alleen maar slechter aan het worden, maar dat komt een andere keer, want nu dwaal ik teveel af van het hoofdonderwerp.

Om terug te komen op het onderwerp:
Wie vind ook dat Windows 7 nog lang niet mag worden gezien als 'verouderd'?
Nou ja, al met al vind ik 14 (of was het 15?) januari 2020 wel een prima datum om een dan 11 jaar oud systeem af te schrijven. Maar in augustus 2015..?!

Ik hoor (zeer) graag jullie reacties hierop.

Fijne dag!!

Mvg,
xp2
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
2
xp2 schreef:Hallo,

Ik wil even iets met jullie delen. Het gaat om dit nieuwsbericht van Techzine.nl, klik hier om het artikel te lezen. Lees daarna het onderstaande.
Mooi stuk tekst. :)
xp2 schreef:Het is toch van de zotte dat Microsoft nu al wil beginnen met de mensen voorbereiden op het einde van Windows 7? Ze willen "geen risico" lopen.
Oke, ik moet wel zeggen dat Windows XP en Vista hun beste tijd hebben gehad, maar al die bedrijven dan? Die zijn pas geleden massaal overgestapt op Windows 7 en nieuwere versies van Windows Server.
Op 14 juli ging Windows Server 2003 namelijk met pensioen, en over 2 jaar is Server 2008 (en Windows Vista) ook aan de beurt.
Windows Server 2008 zal ik gaan missen, Windows Vista is nooit wat geweest en zat bedrijven draaien nog op XP hoor, alhoewel het minder wordt.

Ik vind dat MS best de mensen mag aansporen om snel over te stappen op Windows 10, maar om nu al te zeggen dat Windows 7 zijn beste tijd al heeft gehad? Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens.
xp2 schreef:Ik gebruik Windows 7 namelijk pas sinds 2012 en werkt bijna net zo goed als XP (Windows XP SP3 was geweldig!). En dat geneuzel over Live Tiles en Windows Live (SkyDrive, Office 365, Skype) bende hoef ik niet.
XP was geweldig, 7 was leuk maar we moeten doorgaan, tien is ook super!
xp2 schreef:Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Apple. Ze integreren iCloud teveel in het systeem. Met het .Mac tijdperk was het nog acceptabel, met MobileMe en iDisk(?) werd het me eigenlijk al teveel, maar nu met dat iCloud... Ik vind het geen toegevoegde waarde geven, maar dat komt omdat ik het niet gebruik. Alleen zit het me gewoon in de weg.
iTunes is ook alleen maar slechter aan het worden, maar dat komt een andere keer, want nu dwaal ik teveel af van het hoofdonderwerp.
Geen ervaring.
xp2 schreef:Om terug te komen op het onderwerp:
Wie vind ook dat Windows 7 nog lang niet mag worden gezien als 'verouderd'?
Nou ja, al met al vind ik 14 (of was het 15?) januari 2020 wel een prima datum om een dan 11 jaar oud systeem af te schrijven. Maar in augustus 2015..?!
Windows 7 SP1 wordt blijft ondersteund worden tot 2020 en dat is nog 5 jaar, zo'n groot probleem is er niet dus?
xp2 schreef:Ik hoor (zeer) graag jullie reacties hierop.
Alstublieft!
xp2 schreef:Fijne dag!!

Mvg,
xp2
Insgelijks!
3
@ Dropbox,


Oké, je hebt ergens ook wel gelijk dat we niet voor eeuwig bij Windows 7 kunnen blijven, dat heeft XP ons nu wel duidelijk gemaakt.

Ik ga zelf voorlopig dus nog niet op 10 over, maar ik heb inderdaad het idee dat de nieuwe Windows 10 éindelijk het Windows wordt wat MS altijd al wilde: snel, gebruiksvriendelijk, veilig en up-to-date.

Als ze het goed doen dan denk ik dat Apple het nog lastig gaat krijgen, want als het net zo'n soort ecosysteem wordt zoals Apple dat nu heeft, dan is het alleen nog de vraag "Wil ik Apple's producten gebruiken (iOS/Mac OS/iCloud/iTunes) of kies ik voor Microsofts producten (Windows/Office/Windows Live/Skype)?".

Maar, Windows 7 is volgens mij, in ieder geval voor bedrijven, nog lang niet toe aan z'n pensioen.

En ik ben net een bedrijf wat betreft de upgrades van Windows: ik upgrade pas op het laatste moment.
Ik heb zelfs Windows XP nog draaien, hoewel dat zonder internetverbinding is, en het in een Virtual Machine draait. Maar voorlopig doe ik beide niet weg.

Fijne dag.

Mvg,

Xp2

!! --> Reacties op het eerste bericht in dit topic zijn nog steeds van harte welkom!!
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
4
Windows 7 afschrijven anno 2015 vind ik wat kort door de bocht ... feit is wél dat Microsoft Windows 10 zowat door je strot ramt en daarbij zelfs zo ver gaat dat er adware op je PC wordt geïnstalleerd: KB3035583, die je trouwens perfect kan verwijderen.

De ondersteuning van Windows 7 loopt inderdaad nog tot 14 januari 2020 en net als veel andere tevreden Windows 7 gebruikers zie ik niet welke meerwaarde Windows 10 me momenteel kan bieden, integendeel zelfs.

Ook "gratis" heeft zijn prijs: voorlopig betaal je Windows 10 "enkel" met je privacy, maar wat het op termijn gaat worden weten we nog niet met zekerheid ... zo duiken er meer en meer geruchten op dat support via (betalend) abonnement niet ondenkbaar is.

Twee weken geleden kocht ik een nieuwe laptop, je mag één keer raden met welk besturingssysteem (gelukkig nog altijd leverbaar als standaard OS) ? ... ;D
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
5
Oké, je hebt ergens ook wel gelijk dat we niet voor eeuwig bij Windows 7 kunnen blijven, dat heeft XP ons nu wel duidelijk gemaakt.
Ik vind dat XP ons juist duidelijk heeft gemaakt dat je net langer toe kan met een OS als er maar voldoende ondersteuning is. En Microsoft heeft ons tot 2x toe duidelijk gemaakt dat dit vaak broodnodig is gezien het materiaal wat ze uitbrengen, gezien Windows ME, Windows Vista en een beetje ook Windows 8.

Windows 7 is natuurlijk wel weer wat mooier en veiliger, maar zoals we hebben kunnen zien hebben kwaadwillenden ook daar er niet al te lang voor nodig gehad om de nieuwe beveiliging te kunnen omzeilen.

Of 2020 voldoende is? Geen idee, maar om W7 nu al verouderd te noemen gaat mij ook veel te ver. Ik heb hem zelf ook pas sinds december 2012 er op staan en nog geen 3 jaar is me sowieso te kort. Veel mensen, met name bedrijven, gaan immers pas upgraden als de meeste kinderziektes uit een nieuw OS zijn en het dus echt stabiel en betrouwbaar draait voor je bedrijf.
Als je dan naar Windows kijkt, heeft dat altijd wel minimaal een half jaar tot een jaar nodig. En dan begint het pas. Maar MS begint al bij de release date te tellen. Op zich wel begrijpelijk van hun oogpunt uit gezien, maar niet voor de markt waarop MS zich richt.

Dan krijg je dus nog eens de kosten elke keer. Het is nu 1 jaar gratis upgraden en er wordt maar gepushed. Moet je na een jaar eens herinstalleren omdat er iets mis is gegaan, wat dan? Voor zover mij bekend kun je dan alsnog fijn gaan betalen en deze worden gemiddeld 10 dollar duurder dan de huidige Windows 7 versies.
Maar dat zeggen ze er dus niet bij. Toevallig zijn deze prijzen wel gelekt en dat is wel fijn om te weten.
Het gratis W10 is niet meer dan een lokkertje om de mensen sneller over te krijgen. Of het echt zo goed is en blijft moeten we afwachten, wat zijn de -echte- verschillen?

Kortom, ik ga zeker W7 ook niet afschrijven en gezien de kosten van W10 gaat er ook niet geupgrade worden totdat het echt noodzakelijk is. En misschien wordt ie net als W8 wel overgeslagen of..... als ik zou stoppen met gamen... dan ga ik over naar Linux. Die ondersteunen de oude drivers ook veel beter/langer zodat je bij een nieuw OS niet ook gelijk naar nieuwe drivers op zoek moet.
Greetings, Black Tiger.
6
Hallo Asus en Black Tiger,

Hier mijn reactie op jullie posts, ik heb er even bij gezet aan wie ik wat antwoord, om het overzicht erin te houden.

@ Asus: Hahaha je hebt er vast een met Windows 7 Professional(?) op de kop getikt? Of toch een met Windows 8.1, want Windows 10 is nog niet voorgeïnstalleerd op nieuwe pc's.
-
@ Black Tiger: oke, je hebt wel gelijk, ik draai ook, zoals ik eerder al zei, XP nog met alle plezier (off line in VM). Windows ME heb ik nooit gedraaid, Windows 95 wel.
Windows Vista draait m'n neef, maar op de tijden wanneer ik zijn machine gebruikte was het redelijk soepel en vlot (hij heeft de Home Basic editie).

Volgens mij is het wel zo dat je een opstartbaar medium kan maken met Windows 10 erop, zodat het opnieuw te installeren is. Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij zou het kunnen.

Maar Apple doet het, vind ik, slimmer met Recovery enzo. Daar kan ik aankloppen bij de servers van Apple en het zgn. Internet Recovery opstarten. Van daaruit kan ik dan Mac OS X opnieuw (zonder product keys en gedoe) downloaden en installeren. Dit hebben ze bedacht omdat we sinds 2011, met de lancering van het instabiele OS X 10.7 Lion , geen dvd'tjes meer krijgen bij onze Mac, omdat ze SuperDrive weg willen hebben. Persoonlijk ben ik daar niet zo blij mee, maar het is minder omslachtig dan hoe MS het wil.
Bij een Premium Reseller of officiële Apple Store kan ik zelfs een usb-stickje lenen om bijv. OS X Yosemite opnieuw te installeren, maar dit kan alleen met grote problemen. Oudere versies (10.8 t/m 10.6) zijn nog steeds te koop in de Apple Online Store. Maar zo dwaal ik alweer teveel af, want we hadden het over Windows.
-
@ Asus: Ik vind dat MS té drammerig is wat betreft het verkopen van het O zó super-knallend-geweldige Windows 10. Ik kies zélf welk OS ik draai, al is het Windows XP, 2000 of 95, Microsoft heeft daar niets over te zeggen.

Dus een update uitbrengen voor Windows 7 die m'n pc laat crashen, dat is echt te gek voor woorden.. Apple geeft ook geen update uit voor 10.6 Snow Leopard om gebruikers re laten upgraden naar een recente versie.

Fijne dag.

Mvg,

xp2
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
7
Volgens mij is het wel zo dat je een opstartbaar medium kan maken met Windows 10 erop, zodat het opnieuw te installeren is. Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij zou het kunnen.
Het schijnt dat ik verkeerd geinformeerd was. Volgens Maxstar is het zo dat er automatisch een licentie aan je hardware id gekoppeld wordt. Je kunt dan na de upgrade een installatieschijf maken en later van daaruit opnieuw installeren, dan zou geen serienummer meer nodig zijn. In dat geval hoef je dan ook geen W10 meer te kopen.
Het zal mij allemaal benieuwen maar ik zie vooralsnog geen dingen waarbij je zou zeggen van "yes, dat heeft W7 niet, dat wil ik ook hebben, tijd om te upgraden".

Vista... tja... ik ben met vele Vista systemen en gebruikers in aanraking gekomen en het merendeel van de gebruikers die ik ken was er toch echt niet blij mee en ik zelf ook niet van wat ik er van gezien en gebruikt heb. Na langer gebruik werd het nogal traag en sloom, een stuk meer dan bij XP. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. En dan heb ik het ook over home basic edities want dat hebben de meeste mensen wel.
Vista op laptops heb ik het dan over, op pc's heb ik het vrijwel persoonlijk niet meegemaakt.
Greetings, Black Tiger.
8
@ Black Tiger,

Oh okee, zo zit dat dus, met die codes en apparaat-ID's. Bedankt!

En ik heb inderdaad ook nog niet gevonden wat Windows 10 wél heeft en Windows 7 niet.

Virtuele Bureaubladen en Task View heb ik op mijn Mac ook dan heten de Virtuele Bureaubladen "Spaces", en Task View "Mission Control". Op de Mac gebruik ik Mission Control het meest, maar in Windows mis ik het niet, omdat ik een andere manier van werken heb op een Windows pc dan op de Mac.
Maar, ik heb eigenlijk altijd gewerkt met oude versies van Mac OS X, namelijk 10.4 Tiger en af en toe met 10.6 Snow Leopard. Dus de omschakeling van Tiger naar Yosemite was best een beetje groot. Maar het principe van het OS is godzijdank nagenoeg hetzelfde gebleven vergeleken met 2004/2005.

Fijnde dag.

Mvg,

xp2
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
9
xp2 schreef: Ik gebruik Windows 7 namelijk pas sinds 2012 en werkt bijna net zo goed als XP (Windows XP SP3 was geweldig!).
Wie vind ook dat Windows 7 nog lang niet mag worden gezien als 'verouderd'?
In het beginsel was Windows XP eigenlijk ook niet "je-van-het", in vergelijking met Windows 2000 was XP (nog) niet echt een waardige opvolger. Sowieso was Windows XP voor consumentengebruik ook geheel nieuw met de NT-kernel, ondanks dat er een klein onderscheid was tussen de "home" en "professional" editie. Vooral voor de compatibiliteit van hardware was XP in eerste instantie best wel een ramp, en het aanbod van drivers via Microsoft zelf was ook heel summier. Pas vanaf SP1 kwam er meer stabiliteit en uitgebreidere compatibiliteit, ook qua veiligheid waren er tal van verbeteringen zoals o.a. de firewall die werd toegevoegd. Zonder was XP zo lek als een mandje, de "DCOM RPC Exploit" / "W32-blaster worm" heeft hier dan ook lucratief gebruik van gemaakt.

Daarmee vergeleken zijn de releases van latere versies van Windows zeg maar (out-of-the-box) wel wat stabieler geworden. Vista is wellicht een uitzondering, maar Windows 7 en ook Windows 8.1 hadden in vergelijking met Windows XP toch minder opstartproblemen. Sowieso is de ondersteuning van gebruikte hardware beter, ook oudere of exotische hardware werkt nu in de meeste gevallen direct. Bij Windows XP was het in het begin toch een ramp om drivers te vinden. Zeker bij de merk-computers als HP, Compaq en Packard Bell was het vaak eindeloos zoeken naar drivers van de "no-name" chipsets van hardwarecomponenten. Wat dat betreft heeft Microsoft het allemaal wel beter voor elkaar naar mijn idee.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
@ Maxstar,

Ik weet nog wel dat toen Windows XP werd uitgebracht dat iedereen het een kinderachtige interface vond, met het felle blauw, groene Start-knop en een mooi Teletubbie-landschap. Pas later werd XP wat het nu is (geweest).
Men had nog nooit een Windows zónder standaard grijze taakbalk en blauwe achtergrond gezien.

Mijn ouders hadden toen de tijd nog Windows 95 dus thuis, en toen dat ding definitief aan het eind van z'n leven was hebben ze 2 jaar zonder PC gedaan. Eind 2007 een nieuwe aangeschaft. Eerst wilden ze Windows XP, want Vista bleek troep te zijn, maar hebben uiteindelijk een mooie MacBook van polycarbonaat aangeschaft. Die machine dateert uit medio/eind 2007 (Model ID: macbook2,1). En hij draait nog steeds als een zonnetje. Maar ze hebben onlangs een iMac aangeschaft.

Zo, dat terzijde.

Ik ben over Windows 7 ook behoorlijk tevreden, wat betreft compatibiliteit met hardware. Maar ik moet zeggen dat mijn laptop wel snel een stuk trager is geworden. Komt waarschijnlijk wel weer door vervelende DLL's en dat soort onzin van Windows. Ik gebruik Windows eigenlijk al lange tijd te weinig om echt te weten wat het probleem is, maar het zal waarschijnlijk ook komen door resten van verwijderde onderdelen en programma data.

Mvg,
xp2
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
11
maar het zal waarschijnlijk ook komen door resten van verwijderde onderdelen en programma data.
Feitelijk zou dat dus niet mogen gebeuren, aangezien Windows 7 de vermeldingen in het register overslaat die niet meer gebruikt worden. Feitelijk mogen die dus ook niet meer geladen worden. Toch lijkt het er inderdaad op dat hij langzamer wordt, in elk geval met opstarten.
Maakt me soms wel eens nieuwsgierig waardoor dit dan komt, temeer daar er ook mensen zijn, waaronder ondergetekende, die programma's als Your Uninstaller gebruiken om te zorgen dat ook de resten zoveel mogelijk opgeruimd zijn.
Greetings, Black Tiger.
12
Maxstar schreef:In het beginsel was Windows XP eigenlijk ook niet "je-van-het" [...] Pas vanaf SP1 kwam er meer stabiliteit en uitgebreidere compatibiliteit, ook qua veiligheid waren er tal van verbeteringen zoals o.a. de firewall die werd toegevoegd. Zonder was XP zo lek als een mandje, de "DCOM RPC Exploit" / "W32-blaster worm" heeft hier dan ook lucratief gebruik van gemaakt.
Vergis jij je nou, Maxstar of zit ik helemaal verkeerd? Ik dacht dat Windows XP al vanaf het eerste begin een firewall had, maar die stond standaard uitgeschakeld. Pas vanaf SP2 (augustus 2004) werd de firewall automatisch ingeschakeld.
Blaster kwam in augustus 2003 in omloop, dus een jaar voor SP2. Zodra ik ergens (in de krant? in een computerblad? of op internet?) gelezen had over Blaster en de instructies had gelezen hoe je de firewall in XP aan moest zetten, deed ik dat direct op mijn laptop. Ik mailde de instructies ook naar mijn vriendin. Die vond dat te ingewikkeld en zou wel wachten tot ik weer bij haar was om het voor haar te doen. En daarmee was ze te laat. Ze had Blaster al op haar laptop. In 1 of 2 weken tijd heb ik toen Blaster verwijderd van 2 laptops en 2 pc's (van familie of collega's). Je moest snel zijn met een diskette waar de fix voor Blaster op stond, anders startte de computer alweer automatisch opnieuw op. Nadat de fix geslaagd was, zette ik natuurlijk direct de firewall van Windows XP aan op die pc's.

Vóór SP2 heette de firewall in XP 'Internet Connection Firewall', na SP2 werd hij 'Windows Firewall' genoemd en stond hij standaard aan.
(die laatste informatie over de namen van de firewall in XP wist ik niet meer. Dit is mijn bron daarvoor: https://en.wikipedia.org/wiki/Windows_XP" onclick="window.open(this.href);return false;)
13
Inderdaad klopt het niet zoals ik schreef, de eerste "Internet Connection Firewall" had ik niet even meegerekend en dacht dat de (betere) firewall al met SP1 was geïntroduceerd maar dat was dus SP2.
porrelaar schreef:(...) Je moest snel zijn met een diskette waar de fix voor Blaster op stond, anders startte de computer alweer automatisch opnieuw op.
Binnen 60 seconden moest je de tool gebruikt hebben, maar met het commando shutdown /a kon je de herstart annuleren tot het shutdown-venster opnieuw verscheen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
14
Een commando invoeren als shutdown /a ging me in 2003 nog ver boven de pet. Ik had in die tijd pas een half jaar een eigen computer. Ik was laat ingestapt in de digitale trein. En eigenlijk ook met tegenzin, want ik vond computers maar ondingen. Op mijn werk zouden ze echter binnenkort overgaan van schriftelijke rapportage naar digitale rapportage. Alle werknemers van het ziekenhuis moesten met een computer leren omgaan. Daarom had ik een laptop gekocht, zodat ik alvast thuis kon oefenen. Met behulp van het boek Windows XP voor senioren (uit de serie Visual Steps van Addo Stuur) heb ik toen de computer leren gebruiken. Jij (glim)lacht er misschien om, maar dat ik na een half jaar computeren al die vervelende Blaster kon verwijderen, was een klein wonder. Ik voelde me toen een hele Piet. Al geef ik grif toe, dat ik eigenlijk nog bar weinig van computers wist en dat ik vaak voor raadselen stond. Mijn avatar herinnert daar nog aan. ;)
15
xp2 schreef: @ Asus: Hahaha je hebt er vast een met Windows 7 Professional(?) op de kop getikt? Of toch een met Windows 8.1, want Windows 10 is nog niet voorgeïnstalleerd op nieuwe pc's.
Klopt, een HP ProBook ... die worden (gelukkig maar ...) nog altijd geleverd met Windows 7 Professional.

Nu, in de Belgische Aldi's lag al op 08 augustus een Medion Akoya E6416 met W10 te blinken.

Het bedrijfsleven heeft W8 - W8.1 overgeslagen en zoals het er nu uitziet zal men ook niet meteen staan te springen om over te stappen op W10 ... zo zou Windows 7 inderdaad wel eens "de nieuwe Windows XP" kunnen worden voor hun en ook voor mij. ;)
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”