Plaats reactie
31
Hallo,

In principe kan je AVG Tune Up ook wel gebruiken hoor, maar functies zoals de registercleaner zijn gewoonweg overbodig en zal de computer zeker niet sneller maken.
Maar voor het tijdelijk uitschakelen van software kan je AVG Tune Up gewoon wel gebruiken, je hebt er immers een licentie voor denk ik.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
33
Goedemorgen,

Er zijn inderdaad nog gratis alternatieven, die in principe ook nog uitgebreider zijn dan AVG Tune Up wat betreft het beheren van automatisch opstartende items.
Startup Delayer is bijvoorbeeld zo'n programma, zie onderstaande link voor meer informatie en downloadlink.
http://www.r2.com.au/page/products/show ... p-delayer/" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
36
Ik zal eens kijken. Ik heb overigens geen licentie meer en ben zojuist ook nog eens overgegaan op Windows 10, dus de vraag is of AVG Tune UP daar al klaar voor is.

Maar evengoed bedankt voor alle hulp en tips!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”