Plaats reactie
1
Hallo,

ik ben al goed geholpen bij het verwijderen van een hardnekkig probleem in het malware deel: http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 40#p136114" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik blijf echter met het hardnekkig probleem zitten dat update niet werkt. Ik heb oplossingen in de voorgaande topics al geprobeerd (update resetten met Repair Windows update.exe, FixIt, het .bat bestandje maken en uitvoeren, Firewall uitzetten), maar het helpt allemaal niet.

Ik heb eerder een probleem gehad met een niet legitieme versie van Windows (die van mij is een nieuwe OEM versie).

Bijgaand het log van FSS. Het CBS log is te groot, helaas

Alvast dank
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
3
Beste pearl,

als ik deze fix start krijg ik de melding dat er geen legitieme versie van Windows wordt uitgevoerd. Ik heb echter een OEM versie op de PC staan, geleverd bij de aanschaf.

Met die melding is eigenlijk alle ellende begonnen. Als ik op de validatieknop klik krijg ik een wit schermpje en gebeurt er niets
7
Beste Maxtar,

dat klopt. Vanmorgen nog. Heb via Mijn Computer nog eens de activatiecode ingevoerd, en gevalideerd, en toen stond de melding er weer op vanmorgen

Zou het probleem opgelost kunnen worden dor de overstap naar Windows 10? Daarvoor ben ik ingeschreven.

Met vriendelijke groet

Marc
8
Hallo,

Mocht je de plannen hebben om te upgraden naar Windows 10 dan zou ik eerder opteren om een schone installatie van Windows te overwegen.
Ik denk namelijk dat de upgrade niet de problemen van Windows Update verhelpen, en wellicht kom je later anders weer voor andere verassingen te staan.

Sowieso kan je na een schone installatie direct een "clean-back-up" maken, mocht Windows 10 niet bevallen kan je weer eenvoudig terug naar de eerder gemaakte image.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”