Plaats reactie
1
Beste lezer,

Sinds een paar dagen krijg ik regelmatig een blauwscherm waarna hij opnieuw opstart.
Enige tijd geleden had ik al allerlei troep verwijderd met hulp vanuit hier.
Heeft het er wat mee te maken nog ?

Ik krijg deze melding als ik op details druk:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 124
BCP1: 0000000000000000
BCP2: FFFFFA80047E7038
BCP3: 00000000B6000000
BCP4: 0000000000010015
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\042315-23088-01.dmp
C:\Users\Rayhana\AppData\Local\Temp\WER-120120-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0413" onclick="window.open(this.href);return false;

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
2
https://technet.microsoft.com/nl-nl/lib ... 10%29.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Een 0x00000000 met het daarbij behorende bestand wat het veroorzaakt is handiger, in bovenstaande link staat hoe je het opnieuw opstarten uit kunt schakelen, dan krijg je een BSOD die blijft staan met de info.

Je zou ook deze kunnen gebruiken.
http://www.resplendence.com/downloads" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door pearl op 24 apr 2015 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
3
Download Afbeelding BlueScreenView en installeer deze.
Na de installatie zal BlueScreenView starten.
Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A
Klik vervolgens op File en daarna op Save Selected Items (Ctrl+S)
Sla het bestand op je bureaublad op. Open vervolgens dat bestand, en post de inhoud in je volgende post als bijlage.
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
4
dank je wel voor je hulp alvast. ik heb instructies uit de eerste post niet gedaan nog omdat ik niet zo goed snap hoe dit het probleem zou oplossen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Werd de PC waarop het probleem zich stelt ooit overklokt ? ...
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
7
Overklokken is het sneller laten werken van bepaalde onderdelen uit je PC.

Download Speccy installer of Speccy portable.

Wees alert voor het mogelijk ongewenst mee installeren van "extra's" zoals bijvoorbeeld Google Chrome.

1. Start Speccy en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.
2. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".
3. In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die link in je volgende bericht (NIET het tekstbestand dus).
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
9
Er is geen sprake van het overklokken van je systeem, die piste kunnen we alvast uitsluiten.

Je werkt met een Acer ... kan je de volledige type-aanduiding van je laptop posten ? ... voorbeeldje: Acer Aspire 5253-E352G32Mnkk
dyonne schreef: Ik heb eerder al eens hulp gehad voor een heel vervelende en steeds terugkerende advertenties. Dit probleem leek opgelost, maar is het niet.
Daar kan sowieso een malwarehelper mee aan de slag ... ;)

Kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje posten ?

Download RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
10
Wil het uitvoeren van RSIT een beetje lukken ? ... ::)
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”