Plaats reactie
31
Dasle schreef:De Windows updates had je al meermaals vermeld, maar ik vroeg of je alle nodige drivers had geinstalleerd ;)
Welke? Ik dacht dat het automatisch gebeurt via updates :-)
32
De drivers voor je systeem kan je hier downloaden, kies het juiste besturingssysteem waarna je de drivers kan ophalen.
Installeer als eerste de driver voor je chipset, audio, lan en VGA, mogelijk dien je opnieuw op te starten na het installeren van een driver, als hier om gevraagd word sta dit dan toe en herstart.
Groetjes Dasle
33
Dasle schreef:De drivers voor je systeem kan je hier downloaden, kies het juiste besturingssysteem waarna je de drivers kan ophalen.
Installeer als eerste de driver voor je chipset, audio, lan en VGA, mogelijk dien je opnieuw op te starten na het installeren van een driver, als hier om gevraagd word sta dit dan toe en herstart.
Dank. Ik vrees dat het echter veel te ingewikkeld is voor mij. Is er misschien een makkelijkere manier deze drivers te installeren?
34
Ik zou je toch willen aanraden om de drivers op deze manier te installeren, programma's die dit voor je doen gaan nog wel eens in de fout met alle gevolgen van dien.
Waar loopt het mis of waar word het je te ingewikkeld?
Groetjes Dasle
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”