Plaats reactie
2
Combineer windowstoets & r → typ: perfmon /report

Wacht tot de rapportstatus gegenereerd is.
Klik op Bestand in de werkbalk → Opslaan als
Noem deze reportperfmonhaverkamp (html wordt vanzelf hieraan toegevoegd)

Upload dit bestand op Dropcanvas

Post de hyperlink in je volgende reactie.

Plaats eens een schermafbeelding van je Apparaatbeheer (Klik)
Afbeelding
6
  • Download PC Info naar je bureaublad.
  • Unzip en klik op SetupPC Info.
  • Doorloop het installatieproces.
.
Dubbelklik op PC Info.
De scanning wordt nu ingezet...
Na de scanning selecteer je de tab: Logs
Vervolgens check je uitsluitend deze items:
.
  • Software
  • Hardware
  • Software Installed List
  • Startup List
  • Running Processes
.
Klik nu op 'Create a log' kopieer en plak deze in je volgende posting.

  1. Download Das naar je bureaublad.
  2. Download en installeer Afbeelding ConEmu
Open ConEmu (gebruik i.p.v. typen kopiëren en plakken voor het gemak en de zekerheid)
Typ: cd %UserProfile%\desktop
Typ: DaS_21 /f
Er zal op je bureaublad een bestand log.txt verschijnen.

*Hier wordt verteld hoe je moet in- & uitpakken.


Post het log

Download MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op MiniToolBox.exe om te tool te starten.
  • Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen MiniToolBox.exe als administrator uit te voeren Rechtermuisknop uitvoeren als,
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
    • List content of hosts
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Devices Only Problems
  • Klik vervolgens op de knop Go.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in je bericht inclusief de probleemomschrijving.
  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
Afbeelding
8
Ik zie iig de volgende dingen in je log, waar je iets aan zou kunnen doen:
Description: Het systeem heeft een adresconflict gevonden voor het IP-adres 0.0.0.0, waarbij het systeem
het netwerkhardwareadres 00-00-00-00-00-00 heeft. Hierdoor kan de werking van het netwerk op dit systeem verstoord zijn.


Maak eens een export van het register om e.e.a. na te trekken:
Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:
@ECHO OFF
regedit /e/s c:\1.txt "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters"
type c:\1.txt >>%UserProfile%\desktop\tcpipsettings.log
del c:\1.txt
start notepad %UserProfile%\desktop\tcpipsettings.log

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:tcpipsettingsexport.bat.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik → tcpipsettingsexport.batAls administrator uitvoeren

Error: (04/04/2015 02:07:40 PM) (Source: SideBySide)(User: )
Description: assemblyIdentityversionMAJOR_VERSION.MINOR_VERSION.BUILD_NUMBER_MAJOR.BUILD_NUMBER_MINORc:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe AIR\Versions\1.0\Adobe AIR.dllc:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe AIR\Versions\1.0\Adobe AIR.dll3


Download:
Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable Package

Dit is een softwarebibliotheek die wordt gebruikt door programma's die in datzelfde Microsoft Visual C++ zijn geschreven. Die programma's kunnen om specifieke versies van de bibliotheken vragen. Verwijder dus geen één versie ervan! Start vervolgens opnieuw op.

Description: De integriteit van de kopie voor het bestand \Device\HarddiskVolume3\Windows\System32\hmpalert.dll kan niet worden geverifieerd omdat de reeks kopie-hashes per pagina niet is gevonden op het systeem.

Deïnstalleer en herinstalleer eens HitmanPro.Alert, omdat er blijkbaar een integretiteitsprobleem is.
Afbeelding
10
De tcpip settings zijn juist ingesteld in het register, waardoor ik concludeer dat dit iets incidenteels is.
Is er na de verder aangebrachte veranderingen iets gewijzigd in positieve zin?
Afbeelding
12
Om uit te zoeken welk proces daarvoor verantwoordelijk is:
Klik in taakbeheer → tabblad Prestaties op Broncontrole.
Maximaliseer het venster
Klik op het tabblad Netwerk
Maak de kolom beschrijving wat smaller door de rechterkant v/d kolom naar links te slepen
Klik op de kolom Processen met netwerkactiviteit.
Je ziet nu welk proces internet vertraagt.
Afbeelding
14
Sluit de volgende processen eens en kijk of dat verschil maakt in je internetsnelheid:
  • BitComet
  • Dropbox
  • mDNSResponder (Bonjour)
Afbeelding
15
kijk eens aan dat werkt top,
echter...

nu komt er weer een ander probleem boven water. tijdens het opstarte blijft het windows scherm hangen.
en met het windows scherm bedoel ik het welkom scherm. Dit gebeurt een aantal keer achter elkaar als je het probeer.
en dan opeens blijft hij niet hangen heel vreemd..
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”