Plaats reactie
32
rudidev schreef:Hij stond er en ik heb hem nu verwijderd ...hoop niet dat je boos wordt
Ik word nooit boos, maar heeft dat geholpen?
  • Start CCleaner op.
  • Klik in de meest linkse kolom op Gereedschap en vervolgens klik je op Opstarten
  • Nu klik je rechtsonder in het programmavenster op Opslaan als tekstbestand en selecteer een locatie voor het opslaan van het tekstbestand.
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
33
IK probeer de moed erin te houden :D Ben, maar het hielp inderdaad niets
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
34
Hallo,

Norton staat toch weer op je pc?

Zet alles eens uit behalven deze;
Ja HKLM:Run HotKeysCmds Intel Corporation C:\Windows\system32\hkcmd.exe
Ja HKLM:Run IgfxTray Intel Corporation C:\Windows\system32\igfxtray.exe
Ja HKLM:Run MouseDriver Pixart Imaging Inc TiltWheelMouse.exe
Ja HKLM:Run USB3MON Intel Corporation "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe"
Ja HKLM:Run Wireless Console 3 ASUS C:\Program Files (x86)\ASUS\Wireless Console 3\wcourier.exe


Vertel hoe het hierna is.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
40
Dank je Ben, zou fijn zijn. Ik sluit het apparaat gewoon niet af. Ik kan ermee werken maar als updates of zo afsluiten vragen, wordt het beroerder ) EN gvd...net in de tijd van 19 uur per dag werken' :dank: . Alle vertrouwen dat je eruit komt...je bent Echt een klasbak...
43
Ik denk dat je hem te pakken hebt Ben. Trusteer eraf gehaald en 3x uit- en aangezet. 3 maal vanaf knopje indrukken tot bureaublad binnen de 25 seconden ! :dank: Dit zal dus de reden zijn, maar als hij nog eens kuren rijgt meld ik me.

Ontzettend bedankt!!
45
Hij draait nu heel prima door Ben. Ik meen me te verbeelden dat hij zelfs ook een stukje sneller is geworden ( afgezien van het zeer snelle opstarten dat hij nu doet) . Je hebt recht op een stuk provisie van de walgelijke omzet die ik nu weer draaien kan! :somb:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”