Plaats reactie
1
Goedemiddag,

Ik ben doorgestuurd vanaf dit http://www.hijackthis.nl/forum/viewtopi ... =4&t=38257 topic, omdat ik in eerste instantie aan een virus dacht. Wat is er aan de hand? Mijn toetsenbord reageert erg raar. 'Delete' is een backslash, de . triggert fullscreen in FireFox en de F11 knop geeft vervolgens weer het normale scherm en voegt ook een . toe. De a triggert een overstap naar een ander veld (als een soort Tab-functie) en de k wordt automatisch voorzien van een >, maar dan een kwart naar links gedraaid. Zo zijn er nog wat leuke combinaties. Enfin, de vraag van vandaag, kunt u me wellicht verder helpen? Zoja, wat wilt u dat ik doe? Dit type ik overigens niet op mijn eigen laptop, dat zou 'eeuwen' duren.. ;)

Met vriendelijke groet,

Willem
2
al systeemherstelpunt geprobeerd terug te zetten?
als dat geen soelaas biedt: hang er even een ander toetsenbord aan, dan kan je nagaan of het aan het (fysieke) toetsenbord ligt of aan de drivers in windows.
3
Dank voor beide tips. Systeemherstelpunt heb ik nog niet gedaan. Dat ga ik uitproberen. Krijg ik daarmee niet ook eventule virusbestanden terug? Ik wacht daar dus even mee tot ik een antwoord heb.
Hoe kan ik een ander toetsenbord eraan zetten op een laptop? Niet toch? Via USB is geen mogelijkheid. De oude toetsenborden die ik hier nog wel heb gaan nog met zo'n ronde aansluiting en die zit niet op mijn laptop. Het was wellicht nuttiger geweest vooraf te melden dat ik een laptop heb.. ;)
5
Nou. Meten is inderdaad weten :D na een minuutje rustig typen op het geregelde usb-toetsenbord geenvoeltje vuiltje aan de lucht. Eerte . op het laptoptoetsenbord en meteen was het raak. Betekent dit dat systeemherstel niet nodig zou zijn?
6
ik denk inderdaad dat de conclusie gerechtvaardigd is dat het laptop-tobo fysiek de geest heeft gegeven. boos erop geslagen, biertje gemorst....??
je zal dan ook systeemherstel kunnen overslaan.
op heel veel laptops is de vervanging van het tobo een werkje van vrijwel niks.
op youtube vind je voor vrijwel elk type een instructiefilmpje.
bij replacedirect.nl kan je heel gericht zoeken naar het tobo voor jouw laptop.
7
In de loop van de afgelopen 2,5 jaar heb ik er nooit iets op gemorst, laat staan geslagen. Ik koop zo'n apparaat zelf. Als ik erop ga meppen zal toch echt ook zelf een nieuwe moeten kopen ;). Dan ga ik maar naar het volgende forum om dit probleem op te lossen. (tenzij ik met dat soort vragen ook hier terecht kan.) Wel leuk zo. Zo leer ik nog eens wat. Bedankt voor de aanwijzingen in ieder geval!
8
ga je nog wat doen met die aanwijzigen of (niet duidelijk wat je met 'dat soort vragen' bedoelt) meteen door naar het volgende forum...?
9
Oh, sorry. Jazeker. Ik heb bij replacedirect gekeken en die grap kost me 106,-. Dat valt nog mee. Wat ik bedoelde was min of meer een flauwe grap. Het voelde alsof ik van forum naar forum moet gaan om de problemen op te lossen. Met 'dat soort vragen' bedoel ik vragen met betrekking tot het vervangen van het toetsenbord als ik er niet uit zou komen met Youtube of andere aanwijzingen. Goed dat je even om verheldering vraagt. Dat was inderdaad niet echt duidelijk...
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”