Plaats reactie
16
hai maxstar,

Dankje! Maar dat is niet wat ik bedoel. Bureaublad achtergrond/thema dat wijzig ik zo ie zo altijd met mijn eigen afbeelding. Ik ben niet duidelijk geweest.
Het gaat om het uiterlijk/screensaver wanneer windows opstart (na het Win logo) Nu is het een lelijk/stoffig groene achtergrond met strepen en voor recovery was het een mooi helder kleur blauw/modernere look. Ik vraag me af hoe dat is verandert...Wellicht ben ik nu aan het muggenziften.
Ik vroeg het me slechts af omdat ik het ook interessant vind om te weten waar dat aan ligt, hoe het komt, en hoe je het ev. kunt herstellen naar hoe het was.
Waarschijnlijk ligt het aan een win 7 update.....en komt dat nog.

Maar ik zal je hiermee niet meer lastigvallen.
:dank: Maxstar
17
Hallo,
AdFundum schreef:Maar ik zal je hiermee niet meer lastigvallen.
Oh maar dat mag altijd hoor, daar is het forum immers voor... ;)
AdFundum schreef:Nu is het een lelijk/stoffig groene achtergrond met strepen en voor recovery was het een mooi helder kleur blauw/modernere look. Ik vraag me af hoe dat is verandert..
Maar maak hier eens een foto van en plaats deze eens in het volgende bericht, dan wordt het één en ander wellicht duidelijker.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
18
Goedemorgen!
Zoals ik vermoedde is mijn vertrouwde beeldscherm na wat windows updates vanzelf weer terug. Opgelost dus! :-)

Echter start mijn pc wel erg langzaam op en dit had ik niet verwacht na een herinstallatie van het systeem. Voor mijn gevoel start ie nog langzamer op dan voorheen, maar daar kan ik mij in vergissen. Toch erg langzaam (daar reken ik niet de nodige tijd van het opstarten na windows update die hij nodig heeft om te configureren bij)
Waar zou dat aan kunnen liggen en hoe zou ik dit veilig en gratis kunnen versnellen?

Alvast bedankt!
23
Hai!

ik heb het getimed:

Vanaf start via powerknop tot aan aanmeldscherm:
2min, 37sec.
Vanaf aanmeldscherm tot dat alles geladen is (bureaublad, taakbalk, internet):
1min, 32sec.

FF startte deze keer ineens relatief snel op:
22sec. Normaliter aanzienlijk langzamer....
Het laden van pagina ook iets sneller dan normaal. Niet getimed. pagina's die ik vaak gebruik zoals hotmail inlog venster, vrij snel. Nieuwe pagina's duidelijk langzamer. Ook niet getimed.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
25
Hai Maxstar,

Ben weer terug van weggeweest.
Ik heb Bootracer geïnstalleerd en gestart...Slechte opstart prestaties, maar waar/hoe kan ik zien waar het aan ligt?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”