Plaats reactie
1
Hallo PC Web Plus,

Ik heb nu al een tijdje een probleem met 2 programma's die niet opstarten en denk dat dit wordt veroorzaakt door een service die niet wil opstarten, dit probleem is gekomen nadat er een politie virus op kwam, PC schoon gemaakt met hitman Pro en Malwarebytes, heel veel virussen verwijdert en alles werkt weer gewoon, alleen 2 programma's starten niet op: Magix PCLive en SnelNL. Nu heb ik al wat gezocht op internet maar kom er niet echt aan uit.
Wat ik daardoor wel zie op mijn PC, denk dat het hieraan ligt, maar weet het niet op te lossen, zonder windows 7 opnieuw te installeren.
Security Service: Kan de security Center service op lokale computer niet starten. Fout 1075: de afhankelijkheids service bestaat niet of is voor verwijdering gemarkeerd.(zie bijlage 1)
WMI: kan geen verbinding maken met lokale computer. Reden: Win32 De opgegeven service is geen geinstalleerde service. (zie bijlage 2)

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt.
Carolina
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Laatst gewijzigd door Carnie op 30 jan 2015 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
3
Herstelpunt is van gisteren, geen eerdere datum, dus dat gaat niet meer lukken.

infectiestappenplan al gevolgd en virussen verwijdert.
5
hierbij de gevraagde logjes en de van destijds gedane Hitman Pro en Malwarebytes
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
7
Download
[b][color=#0000BF]WMI.bat[/color][/b]
Rechtsklik WMI.bat file en klik op Uitvoeren als administrator.

Het volgende venster verschijnt. Type Y om verder te gaan.
Afbeelding
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Laatst gewijzigd door dorado op 03 feb 2015 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
8
Fantastisch!
Heb WMI.bat uitgevoerd en hoefde niet eens Y in te typen, alles werkt weer!

de WMI is weer actief en de Service is weer gestart.

Beide programma's werken ook weer!

Hartelijk dank Dorado!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”