Plaats reactie
1
Hoi!

Ik zit met een probleem. Ik heb een programma verwijderd ( ik weet niet meer welk programma dat was) en sindsdien zijn al me programma's veranderd in INK. Ik kan deze programma's ook niet openen. Het is ook niet mogelijk om bestanden te downloaden waardoor het lijkt alsof ik de fout niet kan herstellen via regedit.
Kan iemand mij aub hiermee helpen?

Siham
4
Het probleem bij mij is dat ik regedit ook niet kan openen. Daarom kan ik de stappenplan niet uitvoeren. Ik kan ook geen fix uitvoeren. Nadat ik de fix heb gedownload kan ik het dus niet openen.
5
zet pc uit en weer aan.
meteen na aanzetten op f8 tokkelen tot je in het startmenu komt.
kies hier veilige modus.
in veilige modus kan je wellicht de fix wel uitvoeren.
zo niet: ga start-alle programma's-bureauaccessoires-systeemwerkset-systeemherstel.
kies een herstelpunt van net voor je dat spul verwijderde.
7
Hopelijk ben je vooruitziend geweest en beschik je zowel over een back-up van je data als van je systeem op een extern medium.
Zet eerst je systeem back-up terug en dan die van je data en alle leed is geleden.
11
falstring schreef:.......
als je met de aldus gefabriekte cd je eigen pc opstart kom je buiten windows om in de gelegenheid om systeemherstel uit te voeren.
Ja, maar uiteindelijk wordt ook dan Windows systeemherstel aangesproken en stuit je op hetzelfde probleem.

Het ziet er naar uit dat een nieuwe installatie (fabrieksinstelling) onafwendbaar is.
12
tja, dat kan inderdaad, maar de kans is groot dat die blokkade op exe files ook systeemherstel 'binnen' windows blokkeert.
kortom: de poging is alleszins de moeite waard.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”