Plaats reactie
1
Ik krijg geen uodates meer van window 7 enterprise.
Nu moet ik een licentie key invullen maar die hebben we niet het is een leencomputer
2
Aangezien het een leen computer is lijkt het mij verstandig om contact op te nemen met de eigenaar.
Hij/zij heeft neem ik aan een geldige liscentie-key.
4
Het is vreemd dat er om een key wordt gevraagd. Normaal geef je deze (eenmalig) in bij de installatie.

Is de laptop onlangs opnieuw geïnstalleerd, en op dat moment de key niet ingegeven? In dat geval werkt alles een maand of 3 normaal (ook updates), maar daarna moet je activeren om ermee verder te werken.

Als je de key echt kwijt bent is de enige oplossing een nieuwe te kopen.
5
De productie code os gevonden..Maar bij belangrijke berichten staat Uw Windows security is turnoff. Ik krijg hem niet op turn on. Foutmelding 80070422.
heb geprobeerd via configuratiescherm advice centre om wWindows update op automatic te zetten maar die stond al goed.
6
Welke mogelijkheden zijn er om windows update inteschakelen.
Ik krijg geen updates meer binnen: windows 7 enterprise
8
ja dit is dezelfde computer.
Sweetpage is eraf en andere nare reclames ook. Dat is fijn alleen de foutmelding 0xc0000142 houd ik nog na opstarten en voor downloaden.

Maar misschien raak ik dit kwijt als ik weer windows update kan krijgen.
Er staat rechts onder in de statusbalk een rood kruisje door een vlaggerje en er zijn 2 belangrijke berichten die gaan over windows update als ik die uitvoer lukt dit niet. mededeling: The windows security center can not be started. 2de mededeling :Windows could not search for new updates
9
Hallo,

Voer als eerste het onderstaande eens uit, dan kunnen we de verschillende services eens controleren.

Download Afbeelding Farbar Service Scanner naar het bureaublad.

Farbar Service Scanner uitvoeren
  • Dubbelklik op FSS.exe om de tool te starten.
  • Vink vervolgende de onderstaande items aan.
    • Internet Services
    • Windows Firewall
    • System Restore
    • Security Center / Action Center
    • Windows Update
    • Windows Defender
    • Other Services
  • Klik vervolgens op de knop "Scan".
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (FSS.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Plaats de inhoud hiervan in uw volgende bericht als bijlage.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Ik heb het zip bestand gedownload en opgeslagen op bureaublad.
Maar toen ik dit opened zag ik vele bestanden wat moet ik doen met deze bestanden?
15
Dit heb ik gedaan . Bij het volgende scherm click ik op start.

Daarna een aloude fout in mijn PC komt tevoorschijn:

The application was unable to start correctly (0xc0000142)
cick ok to close the application

Deze melding heb ik al met een collega proberen optelossen.
Ik had een problem: hoe krijg ik sweetpage als home page weg dat is gelukt maar error 0xc0000142 bleeft actief soms kon een download na veel moeite toch gedownload worden een andere keer niet.
Nu lukt het niet
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”