Plaats reactie
1
Beste,

Ik heb een systeem dat onregelmatig blue screens geeft. Ik heb d.m.v. blue screen view de logs uitgelezen en opgeslagen en bij dit bericht gevoegd. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Maak een nieuwe map aan bv c:\temp,
Ga naar de map C:\Windows\Minidump
Kopieer dan de volgende dmpfiles
091914-37487-01.dmp
091914-48937-01.dmp
091814-86830-01.dmp

Plaats deze dan in c:/temp maak hier een zip-bestand van.
Uitleg: http://www.hoezelfmaken.nl/index.php/co ... tand-maken" onclick="window.open(this.href);return false;
En upload die dan naar: http://www.mijnbestand.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats daarna hier je verkregen link.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Bedankt voor jouw reactie. Ik ben momenteel niet in de gelegenheid om deze bestanden van de computer te halen maar zal dit morgenochtend doen.
7
De computer is niet van mijzelf, ik probeer iemand anders te helpen. Ik durf dus niet te zeggen of dit gebeurd is. Ik kan wel wat meer informatie geven:
De blue screens verschenen na een "klik-actie" aldus de eigenaar zelf.

Daarnaast heb ik d.m.v. Seagate Seatools een long harddisk test gedraaid. Deze vond 15 fouten, wat betekent dat de harde schijf het einde van zijn leven nadert. Is het mogelijk dat dit een verklaring is voor de blue screens of is dit een bijkomend iets en moet ik het in de drivers zoeken?
8
homemix25 schreef:De computer is niet van mijzelf, ik probeer iemand anders te helpen. Ik durf dus niet te zeggen of dit gebeurd is. Ik kan wel wat meer informatie geven:
De blue screens verschenen na een "klik-actie" aldus de eigenaar zelf.

Daarnaast heb ik d.m.v. Seagate Seatools een long harddisk test gedraaid. Deze vond 15 fouten, wat betekent dat de harde schijf het einde van zijn leven nadert. Is het mogelijk dat dit een verklaring is voor de blue screens of is dit een bijkomend iets en moet ik het in de drivers zoeken?
Dit kan ook een oorzaak zijn voer eens het volgende uit:

Download Afbeelding CrystalDiskInfo.zip naar je bureaublad.
Hiermee verkrijgen we wat gegevens over je harde schijf.
Pak het .zip bestand uit in een aparte nieuwe map.
Blader met de verkenner naar de uitgepakte map.
Start DiskInfo.
Als het programma geopend is, zal het gegevens van je harde schijf tonen.
Maak een screenshot van het programma, hoe je dat doet lees je HIER.
Upload dit bestand naar http://www.imgdumper.nl.
Je krijgt dan een unieke link. Post die link in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
De harde schijf van de computer was dusdanig aan het overlijden dat ik er een nieuwe in heb gezet inclusief een nieuwe installatie. Probleem is dus verholpen. Bedankt voor de hulp.
10
homemix25 schreef:De harde schijf van de computer was dusdanig aan het overlijden dat ik er een nieuwe in heb gezet inclusief een nieuwe installatie. Probleem is dus verholpen. Bedankt voor de hulp.
Oke netjes opgelost, bedankt voor je terug post.
Bedankt en graag gedaan :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”