Plaats reactie
1
goedeavond.
mijn probleem:op mijn systeem staat internet explorer 11 ,nou heb ik ook google chrome geinstaleerd.maar ,chrome start alleen op in adminnistrator modes .bij normaal gebruik wordt alleen het icoontje van chrome kort verlicht.
internet expl werkt normaal.
vr gr hela36.
2
Heb je de browser Chrome al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Download hem hier: http://www.google.nl/intl/nl/chrome/browser/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wanneer jij ervoor gekozen hebt om het installatiebestand eerst op te slaan op de computer, dan ga je daarna naar dat installatiebestand. Je klikt erop met de rechter muisknop en kiest dan 'Uitvoeren als administrator'.
Misschien zie je tijdens het proces de optie om de browser te installeren voor alle gebruikersaccounts op uw computer. In dat geval moet je daar natuurlijk voor kiezen.

Hier de instructies voor het downloaden en installeren (klik daar op het + teken voor Windows): https://support.google.com/chrome/answer/95346?hl=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
5
hoi
het installeren lukt wel .de eerste keer kan ik op een normale manier chrome openen ,maar als ik uit het programma ga ,in weer naar chrome ga kan ik chrome niet meer openen. maar als administrator werkt het wel.
vraag : kan ik voor chrome de administrator niet omzeilen?
groet hela36.
6
Dat zou moeten kunnen...
Hoe start jij Chrome op? Via een snelkoppeling/pictogram op het bureaublad?
Indien ja, zorg dan eerst dat Chrome afgesloten is en klik dan met de rechter muisknop op het pictogram van Chrome op je bureaublad en kies 'Eigenschappen'.
Het venster 'Eigenschappen van Google Chrome' telt 6 tabbladen. Zorg dat het tabblad 'Snelkoppeling' geopend is. Klik daar onderaan op de knop Geavanceerd.
Je krijgt dan dit venster te zien:
Afbeelding Zet een vinkje voor 'Als administrator uitvoeren' en klik dan op OK om dat venster te sluiten.
Sluit ook het andere openstaande venster door op OK te klikken.

Start daarna Chrome op. Heeft dit geholpen?
7
hallo
ook dat gaat niet .ik heb het hokje aangevinkt maar als ik zeg doorgaan. dan moet ik weer gemachtig zijn,
sorry
gr hela36
8
Dan lijkt het gebruikersaccount van Windows dat jij nu gebruikt, niet over de benodigde rechten te beschikken.
Hoeveel gebruikersaccounts staan er op die pc?
Dat achterhaal je via Start > Configuratiescherm > Gebruikersaccounts.
Er bestaan 2 soorten accounts:
1. een administrator account. Met dat account installeer je software en kun je wijzigingen in Windows aanbrengen.
2. een account voor een standaard gebruiker met beperkte rechten.

Het account dat jij nu gebruikt moet administrator bevoegdheid hebben. Dat hoort ook onder je gebruikersnaam te staan:
Afbeelding Is dat bij jou zo?
9
hoi
daar staat 1 standaard gebruiker 2 admininistrator beveiligd 3 gast account is uitgeschakeld.
mischien kan ik daar wat mee.
hela
11
hoi
dat doe ik al ,want kan niet anders. bij standaard gebruiker ben ik niet bevoegd.
als ik dan weer naar het normale scherm ga dan kan ik een het progamma 1x openen.
sorry voor mijn gezeur.
12
hela36 schreef:hoi
daar staat 1 standaard gebruiker 2 admininistrator beveiligd 3 gast account is uitgeschakeld.
Log eens in op admin account en voer daar de volgende stappen uit:

Step-by-step:

- rechtermuisknop op het icoon --> 'eigenschappen' --> tab: 'compatibiliteit'

- vink 'uitvoeren als adminstrator' uit

- druk de onderste (en enige) knop: 'wijzig instellingen voor alle gebruikers'

- vink 'uitvoeren als adminstrator' uit

Dit kan je daarna ook in je eigen gebruikers account na kijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
Nee hoor, je zeurt niet. Ik kan jouw probleem alleen niet op mijn pc reconstrueren omdat ik daarop slechts 1 (administrator) account heb.

Ik heb echter wel het volgende voor je gevonden: Google Chrome installeren voor alle gebruikersaccounts: https://support.google.com/chrome/answer/118663" onclick="window.open(this.href);return false;
Klik daar op het plusteken voor Windows om alle instructies te kunnen lezen.

Lees dat eerst op je gemak door. En laat maar weten of je daarmee geholpen bent.

Toevoeging: doe eerst wat abbs schreef....
Wanneer dat afdoende is, ben je immers klaar.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”